Ben ik ff blij dat ik pas 10 uur hoef te beginnen en alweer 2 uur uit ben
Maar als ik jou was zou ik eerst morgenochtend kijken of het de moeite waard is om te spijbelen, en dan kun je een beetje bepalen wat je doet, maar ik weet niet wat de consequenties zijn als je een dag spijbeld.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Och...laten we maar eens afwachten wat er daadwerkelijk gaat vallen. Prognoses en realiteit willen nogal eens los van elkaar staan. | Gewijzigd: 7 december 2012, 07:01 uur, door Marga
Pietje geeft idd nog steeds hetzelfde verhaal :-S volgens hem, limburg 1 vlokje.. Ahh meeen!
JEUJJJJJJJJJ! mijn sneeuwschep en slee staan gelukkig niet voor niets in een sneeuwvrije achtertuin
Moet je voorstellen, ik alles zuid-Europeaan kijk net als vele andere hier uit naar een mooi sneeuwdek. Haha.
| Gewijzigd: 7 december 2012, 07:02 uur, door Marga
Hier in Oostende is het gewoon in alle lessen over sneeuw praten als er sneeuw ligt. Veel sneeuw valt hier niet | Gewijzigd: 7 december 2012, 07:02 uur, door Marga
Waar gaat dat heen tegenwoordig? Lol gewoon naar school man, is veel belangrijker
| Gewijzigd: 7 december 2012, 07:02 uur, door Marga
naja, als er morgen octend tog veel sneeuw ligt. komt mijn bus tog waarschijnlijk niet.en morgen is het niet zo een belangrijke dag dus kan wel eens thuis blijven het school telt niet alleen bij mij ;p sneeuwplezier gaat eingelijkvoor. hehe
| Gewijzigd: 7 december 2012, 07:03 uur, door Marga
Aan de grond vriest het erg hard, de sneeuwrestanten van deze ochtend zijn ijsplekken geworden.
Mooi om te zien wat er op ons afkomt vannacht met de huidige wind daarbij. Ik zie het beeld al voor me (lekker in de sneeuwwolken ingesloten deze nacht, vind ik echt de max).
Het gebied explodeert nu echt , ook voor onze zuidelijke vrienden (belgen) ziet het er goed uit.
Nouja jammer voor groningen en leeuwarden, maar er komen denk ik nog vast en zeker wel dagen dat die mogen genieten, kan me vorig jaar herineren dat wij in limburg helemaal niks hadden.
Gelukkig was al bang aan het worden