dat was ik ook al aan het denken
Globaal zal er een 10cm vallen en zoals altijd met neerslag zal dit plaatselijk meer zijn (en inderdaad op een plaats zou er wel mss wel eens 20cm kunnen vallen)
Wat ik hier toch lees is dat het laagje toch wat westelijker zou trekken dan verwacht, dit is enkel maar positief te noemen. Dan toch voor mijn regio.
ben ik ook van plan.
maar studeren zal moeilijk worden hoor
volgens mij wordt de storing smaller
| Gewijzigd: 6 december 2012, 19:56 uur, door love severe weather
temperatuur loopt nu hier in Aalten iets op 1,5 graden op dit moment.
verwacht zelf morgen niet zo veel hier in de Achterhoek
Tipje; Ga uit van het slechtste kan het nog beter worden !
Niet dat ik het hoop, maar meer omdat ik mening dat de omstandigheden voor dit soort weertype ideaal zijn. Relatief warme Noordzee i.c.m. steenkoude lucht vanaf de Noordpool. Iedereen heeft vandaag kunnen zien dat de lucht erg schoon en scherp van kleur is geweest. Dit betekent dat het erg koude lucht vanaf de Noordpool moet zijn.
Ik ga vroeger slapen om vannacht om 4u op te staan en dan lekker met een kopje choco en mn bladeren aan het raam examens leren.
Studeren met buiten sneeuw en wind? Uhmm... dat zou er voor mij niet in zitten. P.s.: mooie samenklontering van de buien boven het Kanaal! Begint nu zelfs een actief buiengebied te worden. Komt recht op Zeeland af!
Als ik de laatste paginas hier zo eens lees, alsmede de verschillende verwachtingen van de bekende sites, krijg ik het idee dat midden brabant (Tilburg en omgeving) dit keer wel eens de jackpot kunnen krijgen !
Misschien hoop ik het meer dan dat het werkelijkheid is, maar ja...... dromen mag toch.. ??
Studeren met buiten sneeuw en wind? Uhmm... dat zou er voor mij niet in zitten. P.s.: mooie samenklontering van de buien boven het Kanaal! Begint nu zelfs een actief buiengebied te worden. Komt recht op Zeeland af!
Heb er een goed gevoel over, morgenochtend wakker worden in een wereld die 20 cm kleiner is