Vooral dat 'Limburg ook sneeuw" maakt het helemaal af! je gelooft toch niet dat het ten westen van de lijn vlieland en venlo gaat regenen,dan valt er zelfs in midden nederland regen,onmogenlijk
| Gewijzigd: 6 december 2012, 18:54 uur, door Marga
In tegenstelling tot voetbal zijn de Vlamingen en de Nederlanders hier eens POSITIEF aan het communiceren.... tof tof tof.....
Ik hou het dus bij het weer en NIET bij voetballen....
Ik weet wel dat dit niet terzake doet op dit forum...maar ik wou het toch wel even kwijt....sorry
Lijkt er inderdaad op! Ook als je de actuele windrichtingen in het hele land afzet tegen de berekende windrichtingen volgens de modellen.
Zou mooi zijn voor het westelijk deel van Nederland, of minder als je niet zo'n fan bent van sneeuw
PS: GFS 12u gaf de depressie al westelijker aan dan de meeste (eerdere) modellen | Gewijzigd: 6 december 2012, 19:01 uur, door daniel1987
een update van karim http://severeweatheroutlook.blogspot.be/ | Gewijzigd: 6 december 2012, 19:11 uur, door Jenss
In tegenstelling tot voetbal zijn de Vlamingen en de Nederlanders hier eens POSITIEF aan het communiceren.... tof tof tof.....
Ik hou het dus bij het weer en NIET bij voetballen....
Ik weet wel dat dit niet terzake doet op dit forum...maar ik wou het toch wel even kwijt....sorry
Ik hou net zoveel van voetbal als van het weer hoor;-) Maar 2 totaal verschillende dingen
een update van karim http://severeweatheroutlook.blogspot.be/
Helaas niet veel sneeuw voor het noorden! Heel veel plezier morgen in het midden en zuiden! Ik zal het op de voet volgen!
We hebben precies meer geluk dan afgelopen zomer he. Laat maar komen die sneeuw, ik ga denk ik vroeg slapen vandaag om morgen om 5 uur a half 6 op te staan ;D
| Gewijzigd: 6 december 2012, 19:26 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Ik heb momenteel wel vertrouwen in meer sneeuw, aangezien het buiengebied boven engeland traag trekt en aangroeit, misschien boven de "warme" noordzee nog wel wat meer.
Maar toch heel irriterend, die sneeuwverwachting tot nu toe!
Ik heb momenteel wel vertrouwen in meer sneeuw, aangezien het buiengebied boven engeland traag trekt en aangroeit, misschien boven de "warme" noordzee nog wel wat meer.
Maar toch heel irriterend, die sneeuwverwachting tot nu toe!
De ene plaats wat meer, de andere plaats wat minder. In de kustprovincies morgen misschien weer snel weg of wordt het nat of regen, maar misschien ook niet.
Kortom we gaan het zien. In ieder geval is dit zo vroeg in de winter een kadootje!
Er gaat 20 cm vallen. Kijk eens naar dat kleine buienlijntje wat gister 10 cm heeft opgeleverd in het noord-oosten. Dit front is vele malen groter.
Er gaat 20 cm vallen. Kijk eens naar dat kleine buienlijntje wat gister 10 cm heeft opgeleverd in het noord-oosten. Dit front is vele malen groter.
en het voegt zich nog samen met die buien boven het kanaal
Ziet er alsmaar beter uit voor de Belgische kust!
Tekstje van hsevereweatheroutlook:
Voor de westelijke gebieden van BE heeft dit positieve gevolgen in de zin dat de dooi slechts beperkt is (hoogstens +2°) en slechts enkele uur zal duren.
Nu ook hier grote kans op sneeuw die zal blijven liggen ;D
Tekstje van hsevereweatheroutlook:
Voor de westelijke gebieden van BE heeft dit positieve gevolgen in de zin dat de dooi slechts beperkt is (hoogstens +2°) en slechts enkele uur zal duren.
Nu ook hier grote kans op sneeuw die zal blijven liggen ;D
hier dus helemaal geen dooi,hou ons op de hoogte van de sneeuw
| Gewijzigd: 6 december 2012, 19:35 uur, door Jenss
hier dus helemaal geen dooi
Maar jij woont wel veel dieper het binneland in..
Hier aan de kust is het altijd wat spannender in de winter (wegens de warme noordzee)
Maar dat zal ons niet tegenhouden om van de sneeuw te genieten!!
Veel plezier daar in Mechelen!