bron:knmi.nl
Jij hoopt dat gewoon, dat is iets anders
ach die dingen neem ik niet zo serieus, net als die link die ik er net neerzette... We zien het wel, we hebben iig een laagje wat Tatanka net zei, maar hopen op meer kan nooit kwaad
Hé jij! Ik zette ook al een reactie op noodweer.
Maar heb ik het goed als ik denk dat de kaarten voor de kust en West-Vlaanderen er beter uit zien?
| Gewijzigd: 6 december 2012, 18:03 uur, door Marga
er zijn trouwens hevige buien ontstaan boven het kanaal denk je dat die nog wat cm erbij gooien of verteerd dat en komt het niet over onse landje (nederland)
Aan het begin van de nacht gaat het van het westen uit sneeuwen. De sneeuw breidt zich in de loop van de nacht over de rest van het land uit. De sneeuwval houdt tot aan het begin van de middag aan en gaat in het westen gepaard met vrij veel wind. Op veel plaatsen is er een grote kans op 5-10 cm sneeuw, lokaal kan 10-20 cm vallen.
Sneeuwaccumulatie 3cm/uur of 10cm/6uur
Hopelijk krijgt Enschede ook wat!! Spannend!!!! | Gewijzigd: 6 december 2012, 17:53 uur, door reedtimmer
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/regio.php?pr=UT
edit:reedtimmer is me net voor. lol
| Gewijzigd: 6 december 2012, 17:51 uur, door richard
enig idee of die tot in het centrum kunnen geraken?
denk persoonlijk wel,ze vliegen eigenlijk uit de bocht bij calais
ik denk ten westen van de lijn den haag-gent dooi met sneeuwregen ten oosten sneeuw
O, ik zit dan dus precies op die lijn
Lees eerst even de berichten. Kijk de radars en de vooruitzichten. En vraag dan of er sneeuw komt.
Dat scheelt tientallen vragen met 'komt hier ook sneeuw'.