en blijft ook liggen.
aangezien ik toch niet slaap vanwege mijn dochtertje met 39 koorst van de spuit blijf ik het weer volgen en jullie op de hoogte houden lange lange nacht
Edit Marga: Sterkte! | Gewijzigd: 6 december 2012, 00:15 uur, door Marga
Zal wel gaan afkoelen, er verschijnen toch af en toe brede opklaringen nu en in Zeeland en Zuid Nederland is het al stukje kouder dan hier. ik zal zien wat ik kan doen, misschien morgenvroeg, als ik vroeger opsta, dan stuur ik wel een sneeuwbuitje
Of het komt seffens gewoon vanzelf aangevlogen...
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
LT is onmogelijk om te geloven. MT is al veel minder dan het eerst was. Wachten op Januarie! Vrijdag pap dag
Truste mensen.
EDIT Ben47: graag wat minder lege regels in je bericht . Aangepast! | Gewijzigd: 6 december 2012, 07:07 uur, door Ben47
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Als je dit zegt, gelieve dit te onderbouwen!
| Gewijzigd: 6 december 2012, 07:08 uur, door Ben47
Als je dit zegt, gelieve dit te onderbouwen!Nope,maar het is algemeen bekend dat begin van de winter vaak uitloopt op teleur,en als het goed begint eindigd het slecht. Is geen verwachting maar zijn feiten over de jaren heen. En onderbouwen? Bekijk de kaarten en neem verschillende senarios in je op,en pak daar de slechtste van dan valt het uiteindelijk altijd mee.
| Gewijzigd: 6 december 2012, 07:10 uur, door Ben47
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Ik zie verder nog steeds voldoende potentie voor een mooie eerste winterperiode op de LT, zowel bij GFS als EC. | Gewijzigd: 6 december 2012, 07:11 uur, door Ben47
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
In de nacht naar vrijdag gaat het van het westen uit sneeuwen. Vlak aan zee kan ook regen of natte sneeuw vallen. De sneeuw verplaatst zich langzaam naar het oosten en in de loop van de ochtend kan het in vrijwel het hele land sneeuwen. Op veel plaatsen levert dit een sneeuwdek op van rond de 10 cm en lokaal mogelijk nog meer. In de middag wordt het geleidelijk op steeds meer plaatsen droog. De minimumtemperatuur ligt op veel plaatsen iets onder het vriespunt, overdag komt de temperatuur uiteindelijk net enkele graden boven nul uit. De zuid- tot zuidoostenwind neemt toe tot vrij krachtig boven land en tot hard of stormachtig , 7 à 8 Bft, aan zee. In de loop van de dag gaat de wind weer luwen.
Bron: KNMI