Van alle provincies heeft Limburg zo ongeveer het meeste profijt van een meer oostelijke koers van de storing (kern dichterbij: meer neerslag). Limburg "lijkt" zoals het er nu voorstaat weinig last van de dooi te krijgen door de aanlandige wind (temp rond 0 voor zowel GFS/ECMWF).
Hoop dat dit een redelijk antwoord op je vraag is.
Groet!
Citaat van NoodweerBenelux @ Shirkah, ik begrijp uw vaststelling niet over zogenaamde sensatieberichten. Ik quote rechtstreeks van de website:
"Opgelet en zeer belangrijk! De positie van het lagedrukgebied is bijzonder belangrijk voor de neerslagvorm. Indien de depressiekern te noordelijk blijft, wordt het gewoon regen. Zakt de kern meer naar het zuiden worden de kansen op een sneeuwdump/grote hoeveelheid sneeuw aanzienlijk groter!"
Alles draait om de titel uiteraard. "Onzekere situatie" als titel met dezelfde tekst zal minder aanslaan. Ook bij mij
EDIT er komt precies toch nog wel wat af vanop de Noordzee voor het centrum van Belgie | Gewijzigd: 5 december 2012, 22:16 uur, door love severe weather
Van alle provincies heeft Limburg zo ongeveer het meeste profijt van een meer oostelijke koers van de storing (kern dichterbij: meer neerslag). Limburg "lijkt" zoals het er nu voorstaat weinig last van de dooi te krijgen door de aanlandige wind (temp rond 0 voor zowel GFS/ECMWF).
Hoop dat dit een redelijk antwoord op je vraag is.
Groet!
Heel hartelijk dank voor de duidelijke uitleg!
Komt goed uit!
Ik ga (en ik zal niet de enige zijn) de 18u van GFS volgen, ben benieuwd! | Gewijzigd: 5 december 2012, 22:28 uur, door daniel1987
Blijft het nog een beetje liggen? Hier niks (Papendrecht)
Zoals ik het nu ziet blijft het liggen, geen bakken maar wel wit bedekt.