Zucht......ik word nu wat minder positief wat betreft de sneeuw((.
Je moet je niet vestigen op één slechte run. Er zijn nog altijd een meerder deel van de weermodellen die voor een sneeuwdag gaan voor vrijdag. Zeker in de nacht van donderdag naar vrijdag beloofd het wat te gaan worden. Gewoon afwachten tot morgen.
Ben benieuwd, hoop toch echt wel op een flink pak sneeuw al is het maar voor 1 dag.
Och, Hoop doet leven zeggen ze toch ?!
Wel goed koud aan t worden nu trouwens..
Mijn raam kan niet helemaal dicht en tocht lekker in mn nek
T is spannend voor vrijdag in ieder geval..
Citaat van Sneeuwlove, woensdag 5 december 2012, 21:22 uurKlopt hier in Antwerpen (stad) ook sneeuwval. Blijft stilaan liggen op de auto's en het gras op de weg blijft het moeilijk liggen, blijft het daar wel liggen op de wegen?
Trouwens, het beloofd een leuke nacht te worden, temperaturen richting nulpunt met voldoende sneeuwbuien.
HIer bleef het op de wegen liggen maar is nu een beetje aan het weggaan( woon aan een tamelijk drukken baan). Maar daarstraks zagen de wegen en voetpaden(nog steeds) helemaal wit. Alles is dus nog steeds wit buiten 2 bandensporen op de weg
Hopelijk vannacht nog wat sneeuw, want ligt er maar magertjes bij
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Zucht......ik word nu wat minder positief wat betreft de sneeuw((.
Zoals zojuist ook aangegeven is vrijdag nowcasten waarbij een "kleine" verschuiving van de kern al betekenen dat een groot deel van het land sneeuw krijgt (uiteraard kan het omgekeerde net zo goed), daarnaast wacht ik graag de ensemble af van ECMWF aangezien de hoofdrun zomaar een uitschieter kan zijn (zowel voor vrijdag als LT).
Ik hoop alleen dat we niet met z'n allen roepen hoeveel sneeuw er vrijdag komt en allemaal teleurgesteld zijn als het regen blijkt te zijn.
Groet!
Er valt geen dik pak sneeuw. Wel valt de komende dagen tamelijk waarschijnlijk in het noorden en oosten ca 10 cm. Dat is mooi maar geen dik pak nog.
Wel kan de boel stevig opwaaien. Voor het Zuid Westen en vlak langs de kust zal het wat tegen gaan vallen.
Mogelijk wordt het er toch wit en misschien net niet. Valt t tegen vrijdag dan volgende week alweer nieuwe kansen want de T lijkt voorlopig ruim onder het langjarig gemiddelde te blijven. Spannend blijft het zowiezo de komende ca 5 dagen dus dat is alvast de voorpret.
Er valt geen dik pak sneeuw. Wel valt de komende dagen tamelijk waarschijnlijk in het noorden en oosten ca 10 cm ect.......
Gebaseerd op?
Er valt geen dik pak sneeuw. Wel valt de komende dagen tamelijk waarschijnlijk in het noorden en oosten ca 10 cm ect.......
Gebaseerd op? Eigen inzicht...