Buien op afstand, maar gewoon regen. Hier loopt het niet op 1,5 graad en flinke hagel buitjes. Toch niet ver van je vandaan.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
| Gewijzigd: 5 december 2012, 21:26 uur, door Marga
Het is ook zo dat bij opklaringen de temperatuur daalt. | Gewijzigd: 5 december 2012, 21:27 uur, door Marga
Het is ook zo dat bij opklaringen de temperatuur daalt.
Ja dat weet ik, maar met het huidige weer (bewolkt en veel buien) zal de afkoeling eerder komen door stevige buien dan door opklaringen denk ik dan?
Citaat van Els, woensdag 5 december 2012, 19:01 uur Hier weer dikke sneeuwvlokken nu, maar ze smelten "als sneeuw voor de zon"....
De bodem is echt nog te warm, helaas, ik vrees ervoor...geen wit tapijtje morgenvroeg......
Groeten uit Oudenaarde !
Het gaat vriezen he vannacht, dus er moet dan maar 1 buitje vallen en je hebt prijs
Berichten samengevoegd door Bronk Thx! Had het te laat gezien | Gewijzigd: 5 december 2012, 19:06 uur, door Sven
Daarom maar een publiekelijk gezegd, ik ben geen winterliefhebber maar als het dan moet sneeuwen, dan pas na een paar dagen redelijke vorst, dan heeft je fototoestel tenminste wat moois en vooral, hoef je je niet te haasten om al dat moois te schieten
| Gewijzigd: 5 december 2012, 21:27 uur, door Marga
Probleem is ook,als we NW of W winden hebben krijgen we tot ver maritieme luchten. Zee is nog niet genoeg afgekoeld en zal dus een belangrijke rol blijven spelen voorlopig. | Gewijzigd: 5 december 2012, 19:15 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
15 centimeter
Het blijft een groot deel van de dag sneeuwen. Dat kan in het noorden een laag van 5 centimeter opleveren, in het zuiden kan plaatselijk 15 centimeter sneeuw vallen.
De Nederlandse Spoorwegen en ProRail vinden het te vroeg om nu al het spoorboekje voor vrijdag aan te passen. Morgenmiddag wordt daarover een besluit genomen.''
Bron: NOS
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Ik denk dat de buien grotendeels gaan oplossen, met vanacht alleen pal aan de kust een enkele sneeuwbui. | Gewijzigd: 5 december 2012, 21:28 uur, door Marga
Ik zit aan de andere kant en ja hoor, stevige sneeuwbuien hier, net voor het hard begon te sneeuwen heb ik een filmpje gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=jiVqhYShWXc | Gewijzigd: 5 december 2012, 21:28 uur, door Marga
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1