10-20 cm
Eerst zien dan geloven. PP heeft wel vaker van die rare uitspraken.
Verder ben ik het totaal met jullie eens,met zijn berichten die elkaar flink tegen spreken. 15.00 zegt hij dit en om 17.00 zegt hij weer dat.
Achjah we houden het maar op het grillige weer | Gewijzigd: 5 december 2012, 14:33 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Of hij zich tegen spreekt of niet. De kans dat het een natte boel word is er zeker. Bij tems boven nul,daar hebben we geen weerman voor nodig Gelukkig hebben we de pluim die ons voor het midden van het land voor vrijdag max 0grC voorschotelt. In de regio Rijnmond zou het echter regen kunnen worden in de loop van vrijdag.
Of hij zich tegen spreekt of niet. De kans dat het een natte boel word is er zeker. Bij tems boven nul,daar hebben we geen weerman voor nodig Gelukkig hebben we de pluim die ons voor het midden van het land voor vrijdag max 0grC voorschotelt. In de regio Rijnmond zou het echter regen kunnen worden in de loop van vrijdag.
Precies. Afachten verder,winter begint ieder geval goed daar zijn we het wel over eens
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
en veel zie ik niet echt aankomen voor deze nacht of moeten de buien nog gaan ontstaan?
ik zie juist heel veel buien aankomen,hevige sneeuw hier trouwens
en veel zie ik niet echt aankomen voor deze nacht of moeten de buien nog gaan ontstaan?
ik zie juist heel veel buien aankomen,hevige sneeuw hier trouwens
maar gaan deze buien tot in het centrum kunnen komen
hier nog steeds geen vlokje te zien en ik zit toch niet zo ver van Mechelen 15km ofzo
hoe dan ook buien of geen buien, het wordt een gevaarlijke nacht als het gaat vriezen dan vriest alle regen die hier gevallen is aan
JEEJ er vallen eindelijk ook vlokjes naar beneden, zlfs geen regen meer | Gewijzigd: 5 december 2012, 14:46 uur, door love severe weather
Natte boel [knip Ben47]
Bron: PP
Reeel in mijn inziens. Hij is slechts de enige die oreert over een bak regen, dus ik trek deze betrouwbaarheid aardig in twijfel.. | Gewijzigd: 5 december 2012, 15:04 uur, door Ben47
Zeg, nou doe je net alsof het weer naar PP luistert. Ik verwacht wel veel nattigheid en ik denk ook wel dat het natte deel van het land (veel) groter kan zijn dan velen nu hopen. in ieder geval denk ik dat we hier (omgeving Breda) vooral nattigheid (regen of natte sneeuw) zullen zien
| Gewijzigd: 5 december 2012, 14:56 uur, door jcroon
Vrijdag
Vrijdag lijkt het weer opnieuw voor overlast te gaan zorgen. Volgens Weeronline.nl kunnen de sneeuwbuien in combinatie met harde wind zorgen voor ontwrichting van het weg-, trein- en vliegverkeer. Meteo Consult denkt er hetzelfde over.
De sneeuw en wind kunnen zorgen voor sneeuwjacht en sneeuwduinen. In een groot deel van het land zal sneeuw vallen, plaatselijk 10 tot 20 centimeter.
source: www.nu.nl
:) | Gewijzigd: 5 december 2012, 15:12 uur, door Ben47
10 tot 15 minuten geleden niks anders dan regen en nu sneeuw zonder 1 drupje regen
EDIT : sneeuwt goed door nu
Maar waarschijnlijk blijft t niet liggen want de grond is nat
Ik denk dat PPs webredactie meeleest, een tiental minuten stond de geciteerde verwachting nog vermeld bij het weer voor overmorgen. Inmiddels is het aangepast...
Van zijn website,waar hij graag tegenovrgestelde berichten plaatst.
Maar inderdaad,het is aangepast. | Gewijzigd: 5 december 2012, 15:06 uur, door thunderfreak