Ik zou er niet al te blij mee zijn. Dikke vlokken betekend vieze natte sneeuw.
Leuke pluim overigens,alleen het kan alle kante op. 50/50 naar mijn idee MT en LT | Gewijzigd: 5 december 2012, 14:09 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Maakt het niet altijd minder mooi zou al blij zijn met natte sneeuw haha
Maakt het niet altijd minder mooi zou al blij zijn met natte sneeuw haha
Hebben we afgelopen Maandag gehad. Bleef even liggen maar was zo weer weg ook. Heel de regio Rotterdam
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Hier in Dordrecht droog, lucht begint te betrekken.
Welkom!!
Dank je buurvrouw
Rond de namiddag inderdaad enkele buien/buitjes......
Natte boel
In de ochtend valt er mogelijk nog natte sneeuw, maar overdag krijgen we flinke perioden met regen. Het wordt een natte boel met op sommige plaatsen 20-25 mm regen in het etmaal tot zaterdagochtend. Het wordt vrijdag 1 tot 4 °C, bij een matige tot krachtige zuidwestelijke wind.
Bron: PP
Reeel in mijn inziens.
Natte boel [knip Ben47]
Reeel in mijn inziens. eurm ik vind eigelijk van niet aangezien er over zat en zon word gesproken over ijsdagen en dad duid de grafiek ook aardig aan maandag lijkt een dooi dag te zijn dus ben wel benieuwd naar de feiten van die bron?? kan eig geen kaar vinden die voor morgen zo,n dooi laat zien;) | Gewijzigd: 5 december 2012, 14:55 uur, door Ben47
Enne over dooi gesproken? voorlopig is er nog geen ijsdag geweest,dus dooien det het al maanden.
| Gewijzigd: 5 december 2012, 14:29 uur, door thunderfreak
Natte boel [knip Ben47]
Reeel in mijn inziens. Zijn blog verhaaltje is toch wat opvallend afwijkend.....
| Gewijzigd: 5 december 2012, 14:56 uur, door Ben47
Of hij zich tegen spreekt of niet. De kans dat het een natte boel word is er zeker. Bij tems boven nul,daar hebben we geen weerman voor nodig