Rond half acht begon het licht te sneeuwen wat niet bleef liggen, na een uur begon het ineens heviger te gaan sneeuwen en bleef het eventjes liggen (wit landschap, gras, zand etc), niet echt een tapijt was hooguit 0.4mm dun fzo. Om elf uur was de pret gedaan en viel er motregen. Daarnet wandel ik naar huis en opeens hevige regen, net een zonsvloed echt niet normaal. Straat stond eff blank. Nou dit was toch wel even een winterse dag vandaag.
Woensdag zouden de kansen op droge sneeuw nog hoger liggen dan vandaag met maxima die op 2°C hier zouden komen.
Maar er komen nog genoeg kansen!
Ik las net een stukje op weer.nl
vanaf woensdag komen er toch weer kansen voor sneeuw!
nu maar hopen dat wij niet weer naast de pot pissen
Maar er komen nog genoeg kansen!
Ik las net een stukje op weer.nl
vanaf woensdag komen er toch weer kansen voor sneeuw!
nu maar hopen dat wij niet weer naast de pot pissen
Idd nog genoeg kansen op een wit tapijtje..
En als het deze week niet is zal het wel ergens in de komende 2maanden zijn ;D
hier juist hetzelfde. ook 2 cm dik. was meer ijssneeuw en pap als iets anders. en dan tege de middag alles verdwenen weer
hier juist hetzelfde. ook 2 cm dik. was meer ijssneeuw en pap als iets anders. en dan tege de middag alles verdwenen weer
Inderdaad!
zo dat ziet er goed uit
nou ik denk niet sat er 69 cm sneeuw gaat vallen lijkt me sterk maarja is wel leuk
grtz
grtz de meeste stormdepressies van de afgelopen tijd zijn wat noordelijker uitgekomen dan in de eerste verwcahtingen zichtbaar was.
Ik moet echt verhuizen, maximum van 9 graden hier geweest, nu nog 7 ofzo, en als je ziet in het oosten. tussen 0-3 graden. Pff tis lente hier in het westen
grtz de meeste stormdepressies van de afgelopen tijd zijn wat noordelijker uitgekomen dan in de eerste verwcahtingen zichtbaar was.
Dat kan maar behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Ik moet echt verhuizen, maximum van 9 graden hier geweest, nu nog 7 ofzo, en als je ziet in het oosten. tussen 0-3 graden. Pff tis lente hier in het westen
Jah.. Soms is het over het hele land kou en krijgt alleen het westen van het land vele sneeuwbuitje (noordzeebuitjes). Hebben we veel gehad in 2009-2010 en dan woon je hier wel goed ;D