Het is nog vrij vroeg, was dat niet voro wat later voorzien?
En het is dan niet specifiek het KMI, alles en iedereen ging er van uit.
Moet wel zeggen dat als ik de pluimen zo zie, en gewoon naar de gemiddelde waarden kijk in plaats van de opertjes en controlletjes, het voorlopig op de door somigen voorspelde vuile winter lijkt voor de komende twee weken.
Wat ik al eerder heb gepost: Als de eerste winterprik begin november komt, wordt het kwakkelen met de winter: Als de eerste winterprik vanaf december komt, wordt het meestal een flinke winter. Niet gebaseerd op enig wetenschappelijk onderzoek, maar op gevoel en jarenlange interesse in het weer...
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat we zachtjes aan de winter in rollenhet is een optelsom van de hoeveelheden sneeuw die gevallen is. Nu weet ik niet hoe ze die kaartjesvprecies bedoelen maar op basis van wat er ook aan temperaturen voorspeld is denk ik dat het om de sneeuwval gaat, niet wat er vrijdag nog zal liggen.
| Gewijzigd: 3 december 2012, 21:19 uur, door Marga
Ben al lange tijd niet meer op dit forum geweest, maar als winterliefhebber wil ik mij hier graag weer eens laten zien.
Leuk om terug te zijn en de verwachtingen zien er gelukkig goed uit. De eerste tekenen van de winter zijn er weer, dus dat belooft wat.
Ben nu voor mijn werk in Friesland maar hier nog geen sneeuw gezien. Wie zitten er inmiddels al in de sneeuw? | Gewijzigd: 3 december 2012, 10:09 uur, door emmen-online
er komt nog hoor,volgens mij krijgen jullie het meeste,maar wel later
Ik zit wel op een goed plekje hier int Noorden, maar op de radar lijkt het ons het niet echt te raken.
richting sinterklaas lijkt interessanter te worden
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait