Het is erg hard gezegd, ik weet het maar als die mondjes niet gevuld worden sterven ze, waar of niet.
Als al die mondjes gevoed worden, sterven er dus minder mensen en kinderen.
Vraag is nu, waar wil je die uiteindelijk gaan laten want de aarde word vroeg of laat te klein.....
Dat er mensen sterven aan honger, oorlogen en weet ik meer, klinkt weer hard, maar draagt wel bij aan voorkoming van overbevolking en dat noemen ze 'te way of the world' van moedertje natuur.
Die vele nullen per kop, vind ik ook wel wat bullshit te veel hoor maar uiteindelijk gaat dit toch gebeuren.
'k hoop niet dat ik lezers nu boos heb gemaakt want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het is puur een andere blik op dit geheel. | Gewijzigd: 29 november 2012, 12:16 uur, door mrijkhals
Het is erg hard gezegd, ik weet het maar als die mondjes niet gevuld worden sterven ze, waar of niet.
Als al die mondjes gevoed worden, sterven er dus minder mensen en kinderen.
Vraag is nu, waar wil je die uiteindelijk gaan laten want de aarde word vroeg of laat te klein.....
Bedankt voor je bericht
Uiteindelijk maken wij niet meer mee maar over 20 jaar kunnen hier nog zat bij laten we eerst hier maar eens de boel op de rit hebben.. Dan kunnen we met dat geld als alles is opgelost gezamelijk een keer een tuinfeest op mars houden...Wat moet je dr eigenlijks...Nooit meer op strand liggen met een koude pils en een breed scala aan lekkere dames...ah fijn.
Mvg Tatanka
Mvg Tatanka
Hahahaha, jajaja nou je hebt ook gelijk hoor. Hoewel er met de huidige gedachte van politiek bedrijven we waarschijnlijk nooit de boel op de rit gaan krijgen maar dat ter zeide...lol
Och weetje je kan dit op zoveel manieren bekijken weetje.
De reclame nu op de radio en tv dat er iedere dag iets van 19.000 kinderen tenminste dat is de slogun.
Je moet er natuurlijk niet aan denken dat het je eigen kind is toch. Maarja,... 19.000 dat is best veel maal 365 dagen in een jaar maal 20 jaar.... reken eens door.
Tegenover stat dat er weel veen mensen sterven aan ouderdom..... Och weetje er zijn eigenlijk teveel manieren om het te bekijken niet waar.
Maar al met al,.... ik zou wel eens een tripje naar mars willen doen hoor ... ik geef niex om de zee en het strand hahaha.
Dus een kunstmatig aangelegd meertje, lekkere babes erbij en natuurlijk een biertje,.... kom maar op .. | Gewijzigd: 29 november 2012, 12:42 uur, door mrijkhals