Als fanatiek hobbyfotograaf verstuur ik regelmatig foto's naar meteoconsult in de hoop dat mijn plaatje wel eens vertoont wordt bij de rtl weer uitzendingen. Je ontvangt een automatische mail terug hoe je de meeste kans maakt door het formaat van je foto aan te passen enz.
Ook staat deze text in de mail vermeld.
Buitengewoon sympatiek !!! Als ik echter hoopvol voor de buis zit te wachten en Helga van Leur of Peter Timofeef, of Margot Ribberink starten hun presentatie dan explodeer ik altijd in woede. Jannes Wiersema, Jannes Wiersema, Jannes Wiersema en dat in 1 uitzending van 5 minuten. Verder Boukes, Dahlhuizen, Bax en Westra.....Stapelbroek Bonnink en zo zijn er nog enkele van die vaste gasten in hun programma. Vervolgens is Wiersema weer aan de beurt.
Als je dan aan het eind van de uitzending wordt opgeroepen om vooral je weerfoto's op te sturen naar meteoconsult barst ik helemaal uit mijn voegen. Dat mijn foto's niet of nauwelijks geplaatst worden Maakt niet uit (of misschien toch wel een beetje) jolouzie ?? Maar 3 keer Wiersema in 1 presentatie en 7 keer wiersema in de week is wel erg veel. Vrindelijke groet van een beetje jalourse Tjeerd | Gewijzigd: 3 november 2012, 14:59 uur, door Tjeerd Kuipers
Een verontwaardigd RTL 4 weerkijker. | Gewijzigd: 14 november 2012, 20:14 uur, door Tjeerd Kuipers