Boven Spijkenisse en omgeving zijn de laatste weken tientallen ufo’s gezien. Bij het Ufo Meldpunt Nederland staat de teller inmiddels op bijna 30 meldingen.
In de Gaardenbuurt heeft in elk geval een echtpaar twee weken terug in de late avond een lichtgevend voorwerp waargenomen. De ufo zou zich op verschillende snelheden van rechts naar links bewegen en ook enkele ogenblikken stil hebben gehangen. Wat er precies aan de hand is blijft onduidelijk, maar een enkele waarnemers denken aan signalen van buitenaards leven.
In een paar weken tijd is het aantal meldingen bij het Ufo Meldpunt Nederland flink toegenomen. De Politie Rotterdam-Rijnmond kan dat niet bevestigen. Zij verwijzen door naar de Luchtvaartpolitie van het Korps Landelijke diensten, maar daar was niemand bereikbaar voor commentaar.
Bron: rijnmond.nl
De overheid kan het niet langer meer geheim houden buitenaards leven bestaat en er is al contact geweest !(Gebruik eens een nachtkijker )
En inderdaad 2012 zal het naar buiten komen!
Zie Nasa site .. er wordt telkens gezegt dat ze snel leven willen vinden (is al gevonden) .
Er staat ook een waarschuwings filmpje voor nasa medewerkers en hun fam op het internet ...bereid u voor voor het onbekende!
toeval of niet....
Voor de non believers ..waarom zouden wij de enige zijn in dit heelal , kijk naar de culturen in onze wereld chinezen europeanen aziaten etc mensen stammen niet van de aap af // Kijk voor de grap eens in pyramides en maya tempels ..daar staan ook ufo's op en bezoekers.
oud medewerker van nasa ..filmpje is mischien nog wel terug te vinden !
Berichten samengevoegd door Sanwa
Of zoon lampion met vuurtje eronder, dat in de fik vliegt.
En dat bewegen van links naar rechts, als iets ver weg is en je beweegt de camera
gaat het ook snel heen en weer.
Sorry ik ben geen non believer Me, maar wat een onsamenhangende onzin
Leven zal er best zijn, het heelal is ook onvoorstelbaar groot. Maar dat ze
hier rondjes gaan vliegen.. Nee.
De overheid kan het niet langer meer geheim houden buitenaards leven bestaat en er is al contact geweest !(Gebruik eens een nachtkijker )
En inderdaad 2012 zal het naar buiten komen!
Zie Nasa site .. er wordt telkens gezegt dat ze snel leven willen vinden (is al gevonden) .
Er staat ook een waarschuwings filmpje voor nasa medewerkers en hun fam op het internet ...bereid u voor voor het onbekende!
toeval of niet....
Voor de non believers ..waarom zouden wij de enige zijn in dit heelal , kijk naar de culturen in onze wereld chinezen europeanen aziaten etc mensen stammen niet van de aap af // Kijk voor de grap eens in pyramides en maya tempels ..daar staan ook ufo's op en bezoekers.
oud medewerker van nasa ..filmpje is mischien nog wel terug te vinden !
Berichten samengevoegd door Sanwa
Ik vind het nogal een voorspelling van je. Dat jij dat geloofd is één, maar dat je zo stellig zegt dat het ook daadwerkelijk zo zal zijn vind ik nogal ver gaan. Dat Nasa waarschuwingsfilmpje heb ik ook gezien en je kan dat op alle mogelijke manieren interpreteren. De "believers" denken dan gelijk aan Aliens, einde van de wereld, 2012 hoax enz enz.. De datum 2012 word er niet eens in genoemd.
O ja, over nachtkijker, ik heb een infraroodkijker uit het leger en tijdens heldere nachten zo vaak naar boven gekeken, maar niks hoor. Het is makkelijk om te geloven in het onbekende. Het is ook leuker om te denken dat iets onverklaarbaar is, want zodra duidelijk word dat het om iets heel verklaarbaars gaat is het ineens saai. Daarom willen mensen vaak geloven in het onverklaarbare, omdat dat spannend is.
Ik blijf liever met beide poten op de grond en wacht wel af tot duidelijk is wat het echt was.
(en ik geloof heus wel in buitenaards leven, het universum is immers zo groot.. Weten doe ik het niet.)
Wie weet ziijn de maanmannetjes gewoon toekomstige aardbewoners die al kunnen tijdreizen.
Wie weet ziijn de maanmannetjes gewoon toekomstige aardbewoners die al kunnen tijdreizen.Waarom dan daar 'voor het merendeel primitieve levensvormen'? Misschien zijn wij wel de primitiefste in het universum en zijn ze elders stukken verder in hun ontwikkeling. Tenminste, we maken onze eigen soort net zo makkelijk massaal af...Overigens denk ik dat een hogere vorm dan de onze, ons om die reden niet eens (zichtbaar) zou willen bezoeken, laat staan contact maken. Misschien zijn we wel besmettelijk...
Wat afstand betreft, dat leeft alleen in ons brein. In het universum zijn, juist voor de hogere vormen, die drempels allang overwonnen en zijn ze, als ze zouden willen, in minder dan een scheet hier.
B - wensballonnen... afgelopen week nog 1 opgelaten als laatste eer aan onze ingeslapen kater
C- zou teveel gebazel worden... ik ben gek op alles wat ufo is! momenteel diep ik het bluebeamproject uit op internet! (lekkerbekt)
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Edit Sanwa: link klikbaar gemaakt | Gewijzigd: 27 oktober 2012, 09:09 uur, door Sanwa
Beetje drama
Hoe interpreteer jij het dan?
Jij ziet het woord ufo als marsmannetjes die hier rondvliegen?
Er zullen vast wel nog niet verklaarde dingen tussen zitten, maar
nog steeds nee..
Ik neem liever aan dat het "man made" is, of gewoon de natuur (ruimtepuin, meteoriet)
Maar geloof wat je wilt geloven
Al een tijdje neem ik 's nachts vanaf de Maasvlakte ook lichten waar die stil hangen en dan plots heel snel verplaatsen. Na een aantal malen dit gezien te hebben; kwam ik tot de conclusie dat deze altijd in de buurt van het Haringvliet moesten vliegen.
Ik denk dat een groot deel van de waarnemingen in de regio Spijkenisse aan defensie-oefeningen zijn toe te wijzen.
Grts Martin
| Gewijzigd: 12 december 2012, 11:09 uur, door Kannegieter
Dat denk ik dus niet, de man zegt in het filmpje dst het voorwerp ineens weer heel snel gaat dan weer heel rustig dan weer heeeel snel. Zo'n lampionballon gaat in 1 tempo als de wind rustig is.
Meestal worden dat soort foto's en video's gemaakt met een broodrooster. | Gewijzigd: 12 december 2012, 15:39 uur, door Pgs3000