Dat klopt niet een mothership supercell is zo niet te zien. Dit is een normale vorm voor een MCS. Een mothership supercell dankt zn naam en de vorm van een "moederschip" ufo kwa vorm aan de onder kant die als het ware uit de supercell lijkt te komen. Dus veelal een ronde verzakking.
Foto: Marko Korosec
Dat klopt niet een mothership supercell is zo niet te zien. Dit is een normale vorm voor een MCS. Een mothership supercell dankt zn naam en de vorm van een "moederschip" ufo kwa vorm aan de onder kant die als het ware uit de supercell lijkt te komen. Dus veelal een ronde verzakking.
Foto: Marko Korosec
Je hebt gelijk..... ik vond a big M.F. te veel hehehe...
Je hebt gelijk..... ik vond a big M.F. te veel hehehe... Ze kunnen er met wat tomantensaus, kaas en salami en half uurtje oven nog wel wat lekkers van maken
Je hebt gelijk..... ik vond a big M.F. te veel hehehe... Ze kunnen er met wat tomantensaus, kaas en salami en half uurtje oven nog wel wat lekkers van maken
Op de Italiaanse meteosite spreken ze van bijbelse vormen....lol
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
aan de temperatuur te zien...zeker boven de 10 km..