Ik wil je plezier niet bederven maar de kans op een stijgende temp is groter dan een dalende trend. Maar we zullen zien....
Ziet er goed uit. Vooral voor Noord en Noordoost NL.
X De kans op dat de temperatuur lager uitvalt is net zo groot als dat deze hoger uitvalt. Alles is afhankelijk van de koers van de kleine laagjes en de bewolkingsgraad. Zo snel als de pluim om kan slaan naar zacht weer kan deze ook omslaan naar koud(er) weer. | Gewijzigd: 30 november 2012, 07:32 uur, door Marga
Bewijs?
Edit: natte sneeuw in het oosten: http://www.weerplaza.nl/regenradar/sneeuwradar/ | Gewijzigd: 29 november 2012, 19:02 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Dat komt door de bewolking die de bui meeneemt,eest koelt het af bij (brede)opklaringen,daarna komt de bui en warmt het op door de bewoling.Overdag heb je het omgekeerde effect. | Gewijzigd: 30 november 2012, 07:33 uur, door Marga
je zou eerder denken dat die dan gelijk blijft in plaats van te stijgen | Gewijzigd: 30 november 2012, 07:33 uur, door Marga
| Gewijzigd: 30 november 2012, 07:33 uur, door Marga
Vanochtend was dit 1x een zware hagelbui maar als ik nu goed kijk zie je in de regen soms eens een verdwaald vlokje zitten...
Ook omdat de temperatuur ondertussen weer wat aan het dalen is
Nu is het 1.6°C hier, dalend nog denkik . Is helder hier. | Gewijzigd: 29 november 2012, 20:57 uur, door Gilleeesss
Ook hier is het lekker frisjes
sommigen hebben het erover dat het hier in twente -5 kan worden als het langdurig opklaart
| Gewijzigd: 30 november 2012, 07:33 uur, door Marga
Het zal hier glad worden op de wegen grondvorst is er al. en het ligt natjes
| Gewijzigd: 30 november 2012, 07:34 uur, door Marga
Hier valt nog neerslag bij 1.3°c maar is nog altjid onder de vorm van regen-hagel... Zal morgenochtend wel opletten zijn denk ik ;o
| Gewijzigd: 30 november 2012, 07:34 uur, door Marga
Kan dus WEER alle kanten op!
EDIT Ben47: Geen plaatjes quoten. En reactie buiten het citaat plaatsen,anders wordt het onoverzichtelijk. Hier gewijzigd. | Gewijzigd: 30 november 2012, 06:07 uur, door Ben47