| Gewijzigd: 24 november 2012, 10:53 uur, door NoodweerBenelux
Ik word blij van dat zinnetje van jou : ''Heerlijk deze hobby!'' Het is leuk om te zien dat je dit met veel plezier doet!
Wind voorspelling voor morgenochtend 10uur:
| Gewijzigd: 24 november 2012, 11:00 uur, door belgje
DIT WAS ZONDAG 11 NOVEMBER EN DIT IS NU 23 NOVEMBER is goeie toch of nie
Edit Marga: Gaarne kaartjes uit de quote halen
Is niet goed wesley. op je eerste overzchtje was er een sneeuwkans op 25 november, die isvandaag verdwenen! Ik zie dus alleen maar achteruitgang. ohnee wacht ff ik hou niet van sneeuw, ik zie alleen maar vooruitgang
In een baldadige bui keek ik eens naar wat oude berichten hier....
Wisten jullie dat we vorig jaar op 23 november al op pagina 59 tot en met 66 van het wintertopic deel 4 zaten???
En dat men toen met nog grotere zekerheid dan nu het geval is zeker wist en 100% goed aanvoelde dat de winter er zeer snel aan zat te komen?
Ja de gemiddelden waren wat hoog maar de control dook toch steeds aan het einde van de pluim omlaag? dat zegt toch wel wat zei men...
Berichten samengevoegd door Sanwa nou ik zie steeds meer verbetering maar die van zondag 11 november ofzo is oud toen waren er nog maar heel weinig berekeningen die dachten dta het koud ging
worden maar nu het steeds dichter bij komt nemen de sneeuwkansen wel toe dus ik zie alleen maar verbetering
nou ik zet dan gelijk de sneeuwkansen en min/max tempenratuur erop bron knmi.nl
Linkjes van het KMI gaan meestal gewoon naar de home page maar je bedoelde zeker voor zaterdag?
De winterse buien die heel over heel België staan.
Linkjes van het KMI gaan meestal gewoon naar de home page maar je bedoelde zeker voor zaterdag?
En maandag( 2dagen later) zou het nog kouder gaan worden... Let's hope so.
Edit: precies een beetje fris daar in het westen... Althans, dat is de gevoelstemperatuur wel.. brrrr
| Gewijzigd: 24 november 2012, 14:26 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
inderdaad
Geïnteresseerden, lees er hier meer over.
| Gewijzigd: 24 november 2012, 16:37 uur, door NoodweerBenelux