http://www.weer.nl/weer-in-het-nieuws/weernieuws
link doet het niet zo goed maar op weer.nl kun je het zelf bij weer in het nieuws bekijken, het onderwerp is: Aan de dood ontsnapt, eerste artikel heet jij op een andere topic miss. ms-94
http://www.weer.nl/weer-in-het-nieuws/weernieuws
link doet het niet zo goed maar op weer.nl kun je het zelf bij weer in het nieuws bekijken, het onderwerp is: Aan de dood ontsnapt, eerste artikel heet jij op een andere topic miss. ms-94
Ja dat klopt helemaal
Over wat jullie het hebben daar heet ik helemaal hetzelfde als hier
Ontopic:
Wat mij gisteren opviel was dat de Belgische kust de koudste plaats van het land was met een maximum temp van 4°c
Ik denk dat het voor velen al te lang geleden is dat ze een echt zware winter hebben gekregen. De voorbije jaren waren precies enkele voorproefjes tot wat de natuur echt in staat is in West-Europa. En nu ik weinig kou in Rusland zie, begin ik nog meer te geloven in een serieuze winterperiode voor West-Europa. Nergens zijn tekenen zichtbaar dat de winter al in aantocht is en wie weet is dat wel stilte voor de storm? Het record aan smeltijs boven de Noordpool moet toch ergens zijn invloed op hebben.
Ik zeg, bring it on !!
Vind ik ook!
Iedereen hoopt op de eerste winterprik en als ik na school op de pc kan is het altijd een spannend moment of de kaarten veel verandert zijn ofniet
Ik weet nog vorig jaar in februari dat die felle winterprik pas laat op de kaarten verscheen (d8 ik toch) en toen ik toen de pluim zag kon ik wel springen van geluk!
Dit jaar mag het wel wat meer zijn dan vorig jaar voor mij... Dan vooral wat meer sneeuw
Met sint-snickelaas is het wit! Ik voel 't aan m'n 'water'.
We zullen zien, zeer benieuwd! De Temperaturen gaan omlaag, dat is 1 ding wat zeker is!
Alleen weet ik niet waar je deze kan vinden...
Heeft iemand een linkje?
Ik heb geen link met oude voorspellingen/verwachtingen maar hier een site over het weer in het verleden.
http://weerverleden.nl/
op buienradar kun je op de "grafiekenpagina"ook verschilende waardes terug zoeken.
Eirgenlijk wel jammer dat er geen "voorspellingenarchief"is, leuk om dat alles eens te vergelijken.
Of men wil het niet opslaan omdat er allerlei missers uit kunnen komen maar misschien ook een praktischer. De data van hoe hetr weerw as zijn nog overzichteljk maar als je voorspellingen wilt opslaan dan moet je een veelvoud opslaan, : een dag van te voren, twee dagen van te voren, etc etc
Oooooh kom er eens kijken wat ik op de kaartjes zieeee
We hebben dit toch wel aardig aanzien komen aangezien we al een hele poos de trend zien dat het kouder wordt vanaf de 21ste
| Gewijzigd: 17 november 2012, 21:45 uur, door Callie-P
EDIT Ben47: AUB geen plaatjes quoten. Vooral niet als die er 1 post boven staat. Anders wordt het topic onoverzichtelijk met onnodige herhalingen van plaatjes. | Gewijzigd: 18 november 2012, 09:39 uur, door Ben47
pst: had perongeluk de min/max tempetuur en de sneeuwverwachting van zaterdag erop gezet maar ik heb ze niet van zondag erop staan | Gewijzigd: 18 november 2012, 12:30 uur, door wesleylollol