Ben naar strand geweest, leuke winderige herfstwandeling maar "kanaalrat"...'t was een muisje
Het zou ook nog moeten komen, hier in nederland tenminste als ik het goed heb gelezen..
En vooral aan de westkust.
Gaat een beetje door elkaar heen volgens mij | Gewijzigd: 4 november 2012, 17:26 uur, door Stormpie
Ben naar strand geweest, leuke winderige herfstwandeling maar "kanaalrat"...'t was een muisje Het zou ook nog moeten komen, hier in nederland tenminste als ik het goed heb gelezen..
In Nederland wel ja, hier (België, westkust) is het wel degelijk voorbij en over. Relatief rustig zelfs nu.
Waarnemingen van KMI spreken over gemiddelde snelheid van 47 km/h dus in vgl. met 16u (53) blijft dit dalen.
Zeebrugge haalde een 90 km/h, Middelkerke een 83. Niks om je druk over te maken dus.
Pas op, ik vind al die waarschuwingen wel positief.
| Gewijzigd: 4 november 2012, 18:17 uur, door Marga
In Nederland wel ja, hier (België, westkust) is het wel degelijk voorbij en over. Relatief rustig zelfs nu....Idd hier in Oostende ook wel wat harde wind maar een echte storm was het niet te noemen...
Ik vind ook niets mis met de waarschuwing van het KMI want de kans op harde wind bestond...
| Gewijzigd: 4 november 2012, 18:11 uur, door Marga
Ja, en het knmi waarschuwt voor de zuidflank.
Dus nog even afwachten hier..
ik denk dat de depressiekern net ten noorden van jou regio zal trekken
Ik vind het prima, zit toch te wachten op het onweer erna | Gewijzigd: 4 november 2012, 18:11 uur, door Marga
Dus nog even afwachten hier.. Maar op meteonet zie je dat de windsnelheden in het algemeen redelijk zijn afgenomen. het hele copmplex is wat afgezwakt
Dus nog even afwachten hier.. Maar op meteonet zie je dat de windsnelheden in het algemeen redelijk zijn afgenomen. het hele copmplex is wat afgezwakt
Ja, en toch kan je op de site van het knmi de update van 17.00 lezen en
die is weinig veranderd ten opzichte van vannochtend.
Maar de luchtdruk stijgt wel iets, daar heb je gelijk in.
Maar de luchtdruk stijgt wel iets, daar heb je gelijk in. ach echt extreme dinge had niemand hier echt verwacht dacht ik.
Maar de luchtdruk stijgt wel iets, daar heb je gelijk in. ach echt extreme dinge had niemand hier echt verwacht dacht ik.
Nah, het is meer nowcasten en nieuwschierigheid.
De waarschuwingen zijn goed. Je laat je dochter of zoon van 18 niet met der auto`tje weggaan
in een zware storm om maar een voorbeeld te geven. | Gewijzigd: 4 november 2012, 18:10 uur, door Stormpie
Nah, het is meer nowcasten en nieuwschierigheid.
De waarschuwingen zijn goed. Je laat je dochter of zoon van 18 niet met der auto`tje weggaan
in een zware storm om maar een voorbeeld te geven.
Nou ja zware storm is misschien wat overdreven.. stukje van zeeland had een flinke wind maar in de rest van NL is het rustig. ( gebleven)
Barometer is al weer stijgende . Einde depressie zeg ik maar
edit: delete : en de wind is alweer terug gedraaid naar het (zuid)oosten was op dat moment eenmalig, denk een foutieve melding van het weerstation.
Wind komt gewoon nog uit het (zuid)westen.
| Gewijzigd: 4 november 2012, 21:21 uur, door Callie-P