ik vind niet hoe ik een nieuw topic moet maken waar vind ik't ergens op mij profiel
alvast bedankt
ga naar forum en dan de koffiebar.en dan rechts boven ergens ,daar staat nieuwe topic,succes
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Ja er was veel te zien in die bui. Precies of die botste ergens op en viel uiteen, ook het onweer ging er op 5 miuten volledig uit.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Ja er was veel te zien in die bui. Precies of die botste ergens op en viel uiteen, ook het onweer ging er op 5 miuten volledig uit. niet alleen belgie heeft een stroom tekort,zelfs de onweerbuien hebben er last van.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
http://fb.me/1wHLR9oVM
ik woon heel dicht tege het oosten van het land, dus meestal als ze zeggen dat er iets komt voor het centrum van het land, dan krijg ik daar niets van mee.
Is voor discussie vatbaar, "het centrum" is nogal een vrij ruim begrip
voor mij woon je in het centrum, maar kan goed verstaan als ze onweer voorspellen voor het oosten, dat je meer meekrijgt