Komt nog meer dan genoeg.... Weet ik wel, maar moet ooit toch eens gaan slapen als ik morgen toch iets wil doen op het werk
Ik wacht op deze lijn, neerslag activeert steeds meer!
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
nou het zou wel superrr wezen en hopen at het nog komt voor ik naar bed ga kan ik nog shotjes maken hahaha
Vooralsnog ziet het er goed uit
He nog een stadsgenoot haha, welkom btw.
Haagse Beemden (Breda) had net heel even een hoosbui, nu weer normale regen
nou het zou wel superrr wezen en hopen at het nog komt voor ik naar bed ga kan ik nog shotjes maken hahaha
Aangezien je ook in de regio woont, weet je dat het hier nogal eens kan omslaan naar saaie regen. Of het buigt mooi af naar tilburg / eindhoven
Maar! Dat gaat alleen op voor de zomer vind ik nu, deze kan bijna niet meer missen toch als je naar buienradar kijkt
| Gewijzigd: 24 september 2012, 01:36 uur, door Rois
Vooralsnog ziet het er goed uit
He nog een stadsgenoot haha, welkom btw.
Haagse Beemden (Breda) had net heel even een hoosbui, nu weer normale regen
Hier plensde het een half uurtje terug ook wel even goed door. Vlakbij Bavel
Aangezien je ook in de regio woont, weet je dat het hier nogal eens kan omslaan naar saaie regen. Of het buigt mooi af naar tilburg / eindhoven
Maar! Dat gaat alleen op voor de zomer vind ik nu, deze kan bijna niet meer missen toch als je naar buienradar kijkt
haha ja idd ik zit om de havenklap de pagina te verversen LOL
maar ga tovh zo naar bed haha dan ga ik liggen luisteren en gordijn beetje opan haha en kijkent heerlijk in slaap vallen
maar ga tovh zo naar bed haha dan ga ik liggen luisteren en gordijn beetje opan haha en kijkent heerlijk in slaap vallenAls er echt een mooie lijn met veel bliksem over trekt, dan gaat mn jas aan en ga ik op mn balkon staan, woon 6 hoog dus is prima te zien
Zal mn vriendin wel weer mopperen want die moet er om half 7 uit. Maar ja, erg verwend qua onweer zijn we niet afgelopen zomer vond ik, dus dan heeft ze mooi pech
maar ga tovh zo naar bed haha dan ga ik liggen luisteren en gordijn beetje opan haha en kijkent heerlijk in slaap vallenHet komt er aan, hier constant aan het flitsen en donders worden harder, eerste regen valt ook!!!
Gwn even naar het zuiden kijken
maar ga tovh zo naar bed haha dan ga ik liggen luisteren en gordijn beetje opan haha en kijkent heerlijk in slaap vallenHet komt er aan, hier constant aan het flitsen en donders worden harder, eerste regen valt ook!!!
Gwn even naar het zuiden kijken
* trekt schoenen en jas aan*