Denk dat wij er ook iets van mee gaan krijgen Ben47.
| Gewijzigd: 23 september 2012, 23:06 uur, door RayZor
Dat denk ik zeker Raymond. Vast een inslag in de kerk van Heenvliet , dus zet alle electronica maar in een gesloten ijzeren kast.
Dat denk ik zeker Raymond. Vast een inslag in de kerk van Heenvliet , dus zet alle electronica maar in een gesloten ijzeren kast.
lol
Van 23/09 23u tot 24/09 14u : Een actieve onweerszone heeft zich ontwikkeld boven Frankrijk en trekt vannacht en morgen voormiddag over onze streken. De onweersbuien kunnen hevig zijn en gepaard gaan met veel regen en harde windstoten.
Van 23/09 23u tot 24/09 14u : Een actieve onweerszone heeft zich ontwikkeld boven Frankrijk en trekt vannacht en morgen voormiddag over onze streken. De onweersbuien kunnen hevig zijn en gepaard gaan met veel regen en harde windstoten.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Is er Al iets van enige activiteit te merken bij jou in de buurt Thunderstorms?
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Is er Al iets van enige activiteit te merken bij jou in de buurt Thunderstorms?Nee maar de wind begint wel forser en forser te worden
alles beweegt hier, de deuren, de ramen :s
Tkomt eraan, dat weet ik wel, en niet alleen door de radars.
actueel:
| Gewijzigd: 23 september 2012, 23:43 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
ik moet werken morgen, maar blijf ng even wakker
misschien 1 van de laatste keren dit jaar, je weet nooit!
wat is even? tot 1u of tot 2 U?
wat is even? tot 1u of tot 2 U? Afhankelijk van de radar
ten laatste 3u (waarschuwing KNMI gaat vanaf 1u, vind dat goed dat zij per provincie hun tijd aanpassen, zou KMI ook moeten doen)