dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Flinke flitsen en harde donders....ziet er goed uit...
ik ken dat, maar heb toch vanavond een mooi CG mogen spotten, maar dat was het dan ook, geen regen of hagel gehad. Tzal voor volgend jaar zijn zeker...
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
ik ken dat, maar heb toch vanavond een mooi CG mogen spotten, maar dat was het dan ook, geen regen of hagel gehad. Tzal voor volgend jaar zijn zeker...
ik denk het ook, morgen nog een kans, maar het is meer voor het westen weg gelegd. het laatste onweer dat ik hier heb meegemaakt is al geleden van eind juli, sindsdien niks nimeer. augsutus niks, en nu september waarschijnlijk ook niets
Idd stormpie als ik buienradar mag geloven komt er voor straks en vannacht nog genoeg Onweer aan. Ik zet me wekker wel om een uur of 0:00 om nog een stukje van dit nachtelijke spektakel mee te kunnen maken