Iedere keer de lampen uit na een bliksemflits, onmogelijk daar duurt de flits te kort voor, iedere lichtsensor heeft minstens 20 sec continu licht nodig om de lamp uit te schakelen.Zou het door een inslag komen , dan blijven ze gewoon uit tot de stroomvoorziening handmatig hersteld is.En het licht kan nooit iedere keer de sensoren op dezelfde manier bereiken.
Daarbij valt me op dat dit niet in Amsterdam zijn kan, dit soort appartementen staan meer in zuid amerika en mexico, ook wel in zuid spanje.
En nog iets opmerkelijks, de donder zet iedere keer op exact hetzelfde tijdstip in na de flits,en klinkt ook iedere keer hetzelfde.Natuurkundig onmogelijk, maar als je handig bent met een edit computer.......
Kortom leuk filmpje, maar niet uit amsterdam en gemonteerd,dus er klopt geen hout van.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Ja, ik ken dat filmpje Het was echt hevig,hé https://www.youtube.com/watch?v=cUGInlHkMJM&list=UUomcH77TKIXLjiQv-vmt-kw&index=16&feature=plcp Andere hevige onweerfilmpje op dezelfde dag.
@DFE House, Je moet niet buiten staan voor filmen,hé. Ik bedoel dat is er nog andere raam voor betere uitzicht of is dat maar 1 raam?
De een bliksem is feller dan daglicht laten we dat niet vergeten.
Ik vindt het overgens een kicke filmpie! Goood job!
Citaat van wreckless, zondag 2 september 2012, 21:59 uur Beste mensen,dit filmpje kan gewoon niet waar zijn.
Iedere keer de lampen uit na een bliksemflits, onmogelijk daar duurt de flits te kort voor, iedere lichtsensor heeft minstens 20 sec continu licht nodig om de lamp uit te schakelen.
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
@ studio de wolf: Ik heb nu gefilmd aan de zuidzijde. Aan de noordzijde heb ik veel mooier uitzicht maar het onweer trok ten zuiden van mij naar het oosten vandaar het filmen aan de zuidzijde met minder mooi uitzicht.
Ik begon al te twijfelen zeg, ik kan nu echt niet thuisbrengen hoe die donders hetzelfde klinken???
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1