Donderdagmiddag kwamen onderstaande buien van zee binnendrijven. Ze gaven felle regen, veel wind en wat donderklappen.
En ja, we hadden heerlijk weer. Onvoorstelbaar dat er nog zoveel mensen zijn die de (extreme) hitte van b.v. Spanje opzoeken terwijl je mooie stranden zo dicht bij huis hebt.
| Gewijzigd: 18 november 2012, 21:43 uur, door zwoof
Dank voor je reactie! We hebben zeker genoten ja! Vooral de temps waren geweldig zo tussen de 18 en 25 graden. Dan zweet een mens doorgaans nog net niet. Wel zo prettig als je vakantie hebt. Ook de relatieve korte afstand is ons goed bevallen. Niks geen moeilijke dingen met vertaalcomputers of gebaren en zo, we konden de mensen (op een paar japanners na) allemaal verstaan. En nu maar weer op naar de sneeuw en ijspret
Ik zeg nogsteeds foto 1 omdat daar je leven op staat en je hobby & ik hoop ze over 7 maanden ook te mogen maken icm met mijn kleine
Hm tja, als je het zo bekijkt…. Daar zit wel wat in. Maar jij gaat dus een spannende tijd tegemoet, leuk man! Ik wens je alvast heel veel succes en voorspoed en sla maar vast extra geheugenkaartjes in, want als de kleine er eenmaal is blijf je klikken met dat spul. Ik had de eerste maand al zo’n 5000 plaatjes geschoten. :)