Kan iemand dit bevestigen op grond van de foto? Ik zag geen rotatie maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij te ver weg was. Hij was na een minuut of 4 al opgelost.
In de foto heb ik het contrast sterk verhoogd zodat hij beter zichtbaar werd.
Ik heb gisteren vanuit Engelen (NB) een tuba gefotografeerd die zich boven land vormde uit een bui waar zich een fors wat wind in en rondom bevond. Geen waterhoos, sowieso ook niet mogelijk gezien er geen grote wateroppervlakken in de buurt zijn.
| Gewijzigd: 1 september 2012, 00:17 uur, door Gijs de Reijke
Maar weet dus niet of deze bij jou roteerde , aangezien Engelen en Drunen niet gek veel uit elkaar liggen.
Mar ik houd het ook op een tuba.
Grtz Ruud
Zou kunnen dat het een opgeloste waterhoos was aangezien de bui vanaf zee kwam. Ik zag de slurf zelf ongeveer 4 à 5 minuten. De slurf daalde niet...
Vanaf 7:21
https://www.youtube.com/watch?v=V0m9aR17j6I&list=UUomcH77TKIXLjiQv-vmt-kw&index=15&feature=plcp
Eerst daalde de slurf even maar raakte zee niet. Hij had niet genoeg energie voor zee te raken. Na enkele minuten wordt hij al opgelost en die moment heb je waarschijnlijk gezien bij die andere slurf van jouw foto. Maar ik vermoed dat jouw slurf raakte de zee niet maar wel even daalde dan begon te oplossen.