Heb het idd gemerkt ;D
Heb het idd gemerkt ;D
Ik heb er hier weinig , of eigenlijk niets van gemerkt.
Het blad begint een beetje.
Helaas heefgt het rare weer de afgelopen maanden ervoor gezorgd dat mjn frambozen en appelboom niks hebben opgeleverd. En de kastanjes zijn ook maar minimaal, ik heb nog geen gave kastanje gevonden.
Helaas heefgt het rare weer de afgelopen maanden ervoor gezorgd dat mjn frambozen en appelboom niks hebben opgeleverd. En de kastanjes zijn ook maar minimaal, ik heb nog geen gave kastanje gevonden.
nee dat klopt, ook zie ik weinig gevallen eikeltjes van de eikenbomen
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Helaas heefgt het rare weer de afgelopen maanden ervoor gezorgd dat mjn frambozen en appelboom niks hebben opgeleverd. En de kastanjes zijn ook maar minimaal, ik heb nog geen gave kastanje gevonden.Komt door de koude golf in februari,alle knoppen die toen al waren uitgelopen,zijn er af gevroren.En de nieuwe knoppen die later gevormd zijn hebben veel te weinig bloemen gemaakt om vruchten te produceren.Waarschijnlijk volgend jaar ook nog te weinig vrucht vorming.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
nee dat klopt, ook zie ik weinig gevallen eikeltjes van de eikenbomen
apart... mijn framboos en appelboom hebben juist een topjaar gehad! En in het bos kom ik genoeg eikels tegen (ja, van de eikeboom, niet in de vorm van mensen ;D ) en het is hier met zo'n -18 in februari ook goed koud geweest.
| Gewijzigd: 6 oktober 2012, 15:33 uur, door doppie
ik ging 4 uur weg het spetterde een beetje had al regen pak aan gedaan omdat het regen gebied eraan kwam
maar toen ik terug fietste rond 5 uur met volle kranten tas werd ik toch overvallen van de regen zeg oeff wat ging dat hard
10 minuten lang en toen werd het bijna droog
daarna is het steeds iets harder gaan regenen
rond kwart voor 7 ging het me toch hard leek wel een wolkenbreuk zeg pff en daar tot half 8 ingelopen zeg pfff wat een weer
weet niet tot hoelaat het zo hard regende want ben inslaap gevallen daarna tot 12en en toen was het droog:)
ik ging 4 uur weg het spetterde een beetje had al regen pak aan gedaan omdat het regen gebied eraan kwam
maar toen ik terug fietste rond 5 uur met volle kranten tas werd ik toch overvallen van de regen zeg oeff wat ging dat hard
rond kwart voor 7 ging het me toch hard leek wel een wolkenbreuk zeg pff en daar tot half 8 ingelopen zeg pfff wat een weer
weet niet tot hoelaat het zo hard regende want ben inslaap gevallen daarna tot 12en en toen was het droog:)
Bij deze vernoem ik je tot werknemer van de maand !
Meeste kranten bezorgers bij mij in de buurt laten de ronde gewoon liggen of dumpen hun rondes ergens in de woonwijk.
Alkmaar heeft tot het middaguur wat lichte regen gehad en zoals voorspeld hebben we nu heerlijk zonnetje.
Bij deze vernoem ik je tot werknemer van de maand !
Meeste kranten bezorgers bij mij in de buurt laten de ronde gewoon liggen of dumpen hun rondes ergens in de woonwijk.
Alkmaar heeft tot het middaguur wat lichte regen gehad en zoals voorspeld hebben we nu heerlijk zonnetje.
cool dankje hahaha
nouja zijn ochtend kranten dus krijg nogal problemen als ik ze dump:) ad volkskrant financieel dagblad nederlands dagblad trouw dat soort kranten:)en dat elke dag ben deze week al 3 dagen verdronken geweest haha
maarja als je eenmaal doorweekt bent maakt die regen niet meer uit:)
EC geeft toch duidelijk neeslagkansen op maandag en vrijdag.
Pluimen geven dit ook aan voor het alles "midden"en alles ten zuiden daarvan voor de maandag en doonderdag op vrijdag
| Gewijzigd: 7 oktober 2012, 12:40 uur, door jcroon