Voor we weggingen de forecast bekeken. Geen buien op komst dus alle ramen lekker wijd open gelaten.
Bij thuiskomst blijken alle ramen knalhard dicht te zijn gewaaid. Dat moet écht met kracht gebeurt zijn, aangezien er een hele sterke arm aan zit.
Ook is de grote parasol, die dicht stond, uit z'n voet gewaaid, de tuin door. Stuk
Wat is er in hemelsnaam voorbij gekomen???
Wie kan mij iets wijzer maken?
regards, Tormenta
Voor we weggingen de forecast bekeken. Geen buien op komst dus alle ramen lekker wijd open gelaten.
Bij thuiskomst blijken alle ramen knalhard dicht te zijn gewaaid. Dat moet écht met kracht gebeurt zijn, aangezien er een hele sterke arm aan zit.
Ook is de grote parasol, die dicht stond, uit z'n voet gewaaid, de tuin door. Stuk
Wat is er in hemelsnaam voorbij gekomen???
Wie kan mij iets wijzer maken?
regards, Tormenta inbrekers misschien
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Maar, dit had ik afgelopen nacht ook in Eindhoven, er stak opeens rond 1 uur een flinke wind op
en gaat het goed tochten binnen. Zodoende dat ook deuren en dergelijke met een goeie klap dichtslaan.
Die kleine rukwinden waren er ook maar een half uurtje, dat vond ik ook erg vreemd.
En een parasol vangt eenmaal veel wind, ook als hij dicht is soms en de wind komt er onder.
Controleer wel of je niets in huis mist!!