nou dan kan dit topic dicht! na 12:00 uur is het de 22e! vrijdag/zaterdag en zondag nieuwe kansen
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Precies een lijn van Noord naar Zuid naar Frankrijk waar de buien onstaan.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Ook de duitsers gokken wel eens verkeerd
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Iemand een verklaring ? of krijgen we hier nog met buien te maken in het zuid oosten?
"Vanavond zijn er eerst nog enkele buien voor het (noord)oosten van het land. In het zuiden en het centrum is het droger en komen er brede opklaringen het land binnen. Na middernacht is het overal droog en meestal licht bewolkt tot soms helder."
Ik wil niet ''party-poopen'', maar ik vrees dat er nog weinig aan onweerskansen in zit voor deze regio.
Het was inderdaad voor hier voorspeld dat we flinke buien kregen, maar na gisteren die handvol
druppels is er niets meer gevallen en niets dat er echt op wijst...
Als ik op de kaarten en indexwaardes af ga lijkt het allemaal opgeschoven naar Duitsland.
Ik hoop dat een paar mooie ploffers ons toch nog bereiken vannacht maar ik vrees van niet helaas
Hopelijk word ik in het ongelijk gesteld!