Maar toch schrok ik net van onweer.
zomaar uit het niets.
En het gaat mooi door daar in groningen zie ik nu.
Ik zag het ook op buienradar. De enige rode punt in west europa. En inderdaad uit het niets.
Wat is het klimaat toch lekker onvoorspelbaar he?
Hebben we foto's gemaakt zodat we allemaal mee kunnen genieten?
In het westen is het heerlijk weer met zon en wolken die elkaar afwisselen met een stuk aangenamere temperaturen in vergelijking met het weekend.
Mensen van Zuid tot Oost, geniet van de eventuele onweders en vergeet niet te fotograveren of te filmen, bvd
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
heb tog nog niet veel zien gebeuren in het zuiden van het land en het is al avond ondertussen, en dat in frankrijk zal zeker al niet voor ons zijn denk ik. ik wil onweer !
Groot deel van Duitsland en Frankrijk waar de code's ook van kracht zijn zullen ook niet allemaal onweersbuien zien.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
nou dan kan dit topic dicht! na 12:00 uur is het de 22e!