Hier ook !!! Niets op buienradar te zien maar wel een aantal dikke flitsen.... Het is hier trouwens nog 25 graden
Radar loopt wat achter,dus er zal wel een klein buitje ontstaan zijn alleen die laat de radar nog niet zien
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Buiten is het wel iets frisser, maar echt veel haalt het niet uit, vanavond overigen maar liefst 3 hele druppels regen gehad en dara bleef ht bij.
Maar wat niet is kan nog komen... al hoop ik dat ik vannacht gewoon door kan slapen.
Hier ook !!! Niets op buienradar te zien maar wel een aantal dikke flitsen.... Het is hier trouwens nog 25 graden
Ik zie hier een mooie sterrenhemel met een klein onschuldig wolkje. Hopelijk komt er nog wat hierheen want mijn buitenthermometer geeft nog 28.8 aan ... en dat terwijl het bijna 11 uur 's avonds is. Gelukkig heb ik airco op de slaapkamer, anders wordt het wel erg weinig slaap vannacht.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Link doet het niet
Link doet het niet
nu wel eerste post kijken hoor daar doet het wel
| Gewijzigd: 19 augustus 2012, 23:08 uur, door ron12
Wel eens gehoort van ''donderslag bij heldere hemel'' ?
Bliksems kunnen soms ver reiken van een bui af,in dit geval zitten er vlakbij enkele buien.
Of is het weerlicht?
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.