Net dus hetzelfde, ik zie vanuit mijn ooghoek 2 flitsen, pak mijn camera en ga staan filmen, en meteen houdt het op met bliksemen Zal me niets verbazen als het nu ik zit weer gewoon gezellig verder gaat, haha!
Haha ja inderdaad! Om die reden heb ik het opgegeven om te filmen of fotograferen. Leverde teveel frustratie op. Mijn man doet het nu, en dat gaat veel beter haha. Ik ga eerst maar eens leren om fatsoenlijk flitsen te spotten, alvorens ik het probeer op film te krijgen haha!
Net dus hetzelfde, ik zie vanuit mijn ooghoek 2 flitsen, pak mijn camera en ga staan filmen, en meteen houdt het op met bliksemen Zal me niets verbazen als het nu ik zit weer gewoon gezellig verder gaat, haha!
Als je een smartphone hebt kun je apps downloaden met fastburst functies. Wanneer je deze opent en je deze met je vingers tegen je voorhoofd houdt, kan je direct drukken daar waar je hoofd naar kijkt. Mijn telefoon maakt op die manier tot 30 foto's per seconde! Een keer moet er toch wel één bij zitten....
Haha ja inderdaad! Om die reden heb ik het opgegeven om te filmen of fotograferen. Leverde teveel frustratie op. Mijn man doet het nu, en dat gaat veel beter haha. Ik ga eerst maar eens leren om fatsoenlijk flitsen te spotten, alvorens ik het probeer op film te krijgen haha!
Tijdens een bui een paar weken geleden heb ik mijn camera op een statief gezet en ben ik zelf weggelopen. Dat werkte wel, leverde 7 mooie bliksems op camera op
@Kannegieter, een smartphone heb ik niet.
| Gewijzigd: 19 augustus 2012, 22:30 uur, door MyrShalom
Hangt er gewoon hoor
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.