Ik vraag me alleen altijd af waarom mensen mij toch alleen in de woonkamer laten wanneer het onweert. Iedereen is boven Ik ben nog maar anderhalve maand van mijn angst af dus ik weet niet zo goed of ik het leuk vind ik mijn eentje...
Berichten samengevoegd door Sanwa
| Gewijzigd: 19 augustus 2012, 22:14 uur, door Ben47
Tuurlijk joh. Machtig is het!
Overigens nu 3 flitsen en donders gehoort,maar moet zeggen dat ik de donders hoog in de wolken vind klinken.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Bliksems hebben altijd de nare gewoonte om alleen maar te komen wanneer ik niet kijk.
Oh zo herkenbaar! En dan zit mijn man constant naast mij: 'oh die is mooi!' 'jeetje wat een flits!' 'waaa prachtig!' 'wow zag je die?!' Uuh nee...die zag ik dus niet -_-
Bliksems hebben altijd de nare gewoonte om alleen maar te komen wanneer ik niet kijk.
Oh zo herkenbaar! En dan zit mijn man constant naast mij: 'oh die is mooi!' 'jeetje wat een flits!' 'waaa prachtig!' 'wow zag je die?!' Uuh nee...die zag ik dus niet -_-
Haha precies, zo gaat dat hier ook. Ook als ik met mijn camera voor het raam sta. Dan denk ik: nou, er komt niets meer. En zet ik mijn camera uit. En de camera is nog geen seconde uit en er schiet een prachtige bliksem door de lucht.
Net dus hetzelfde, ik zie vanuit mijn ooghoek 2 flitsen, pak mijn camera en ga staan filmen, en meteen houdt het op met bliksemen Zal me niets verbazen als het nu ik zit weer gewoon gezellig verder gaat, haha!
hoop niet dat we tot volgend jaar moeten wachten. Heb nog maar één onweersdag gehad(iets meer dan 50 ont.). En dat was dan nog eens onverwacht dus o
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1