Heb het vermoeden dat dit wat gaat doen.
T actueel stijgt, maar de luchtvochtigheid neemt flink toe. Zou er nog genoeg energie zijn om de boel vannacht te triggeren?
Citaat van Dayenne, zondag 19 augustus 2012, 21:34 uur Zie ik het goed en lijkt er wat te ontstaan in zuidwest Frankrijk?
En jemig die bui tussen Frankrijk en Italië ziet er inderdaad lekker uit. Kwam dat maar eens hierheen!
Het Iberisch-Schiereiland lijkt ook wel wat moois te krijgen. Wellicht trekt dat nog wel de Pyreneeen over.
Berichten samengevoegd door Sanwa
Een lijntje boven zeeland lijkt nu goed te activeren en houd al langer stand dan de andere pruttelbuitjes van vanavond (op die van de waddeneilanden na).
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Als je geluk hebt myrshalom trekt dat buitje ook nog over spijkcity en rotterdam volgens buienradar
Nope,maar valt te verklaren denk als Sahara zand wat meegevoerd is vanuit het zuiden.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Verwacht er niet te veel van,.... lekkere plensbui voor 20sec hele mooie ontladingen en dat is het dan. bummer!
Vlakbij nieuwdorp een paar mooie flitsen vast kunnen leggen. Helaas is de pret snel voorbij! Wie weet wat de nacht nog brengt!
Opnieuw een fikse wind,alsof er iets opbouwd maar dat is niet het geval.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Opnieuw een fikse wind,alsof er iets opbouwd maar dat is niet het geval.
Ik voelde het inderdaad ook, hele harde en warme wind hier. En volgens mij zie ik nou een flits vanuit mijn ooghoek maar dat weet ik niet zeker. Bliksems hebben altijd de nare gewoonte om alleen maar te komen wanneer ik niet kijk.
Oh, donder!
| Gewijzigd: 19 augustus 2012, 22:06 uur, door MyrShalom
Ik voelde het inderdaad ook, hele harde en warme wind hier. En volgens mij zie ik nou een flits vanuit mijn ooghoek maar dat weet ik niet zeker. Bliksems hebben altijd de nare gewoonte om alleen maar te komen wanneer ik niet kijk.
Oh, donder!
Was een mooie flits! Deze ook overigens,geen zware dreunen maar wel een lekkere rommel