Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Ik verwacht nog steeds beste buien,is het niet vandaag dan vannacht en anders morgen,geldt voor mij dus tot Dinsdag 0.00
Dit zijn pas de buien die we willen
Berichten samengevoegd door Bronk | Gewijzigd: 19 augustus 2012, 20:34 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Ik verwacht nog steeds beste buien,is het niet vandaag dan vannacht en anders morgen,geldt voor mij dus tot Maandag 0.00
dan hoop ik dat jij er totaal naast zit want dan zou ik niks krijgen
| Gewijzigd: 19 augustus 2012, 20:34 uur, door Bronk
Die bui die in de bergen hangt daar tussen Frankrijk en Italie. Wat een fotogenieke wolk is dat! | Gewijzigd: 19 augustus 2012, 20:53 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Meeste raakt de grond niet,en zoveel stellen de buien op zich al niet voor,dus wees niet teleur gesteld
Na de dwarrelige buitjes hier en daar en wat zon en een lekker fris windje hoor ik nu EINDELIJK de hagelkanonnen aanslaan :o)
Zou het dan toch nog komen ?? :o)
21:28 - eerste ontlading is een feit | Gewijzigd: 19 augustus 2012, 21:24 uur, door mrijkhals
Echte bluf van mij natuurlijk, maar toch....
Houdt dit pitje maar eens in de gaten! Hoop doet leven!!
Bron: Buienradar.nl 21:15
| Gewijzigd: 19 augustus 2012, 21:28 uur, door Kannegieter
Heb het vermoeden dat dit wat gaat doen.
T actueel stijgt, maar de luchtvochtigheid neemt flink toe. Zou er nog genoeg energie zijn om de boel vannacht te triggeren?
Bron: Meteo Spijkenisse / http://weer.pampasgras.tk/
Citaat van Dayenne, zondag 19 augustus 2012, 21:34 uur Zie ik het goed en lijkt er wat te ontstaan in zuidwest Frankrijk?
En jemig die bui tussen Frankrijk en Italië ziet er inderdaad lekker uit. Kwam dat maar eens hierheen!
Het Iberisch-Schiereiland lijkt ook wel wat moois te krijgen. Wellicht trekt dat nog wel de Pyreneeen over.
Berichten samengevoegd door Sanwa