Per 5 is dat.
Overigens heb ik koppijn gekregen. | Gewijzigd: 19 augustus 2012, 19:16 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
[foto]
Regen valt vanuit een wolk en verdampt voor het de grond bereikt.. zo warm is het dus nog.
Dat wordt virga genoemd. Maar mooi om te zien en goede foto.
Da's mooi! alleen jammer dat alles wat naar de randstad gaat voortijdig op lijkt te lossen
Laten we het maar gaan nowcasten denk ik zo.....
Dit geeft toch hoop voor iedereen ....!
Vanavond en vannacht hebben we een wisselende bewolking en er trekken enkele buien over het land. Soms is dat een wat forsere bui waarbij dan ook onweer, hagel en windstoten mogelijk zijn.
knmi....
[foto]
Regen valt vanuit een wolk en verdampt voor het de grond bereikt.. zo warm is het dus nog.
Dat wordt virga genoemd. Maar mooi om te zien en goede foto.
Ah thanks, zo leer ik weer wat. Was inderdaad een mooi gezicht, ook in combinatie met de 'Godrays' die zich voordeden. Zelfs als het niet gaat onweren heb ik dan toch weer ff wat leuks gezien
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
http://www.weerfotos.be/BOV/index.html
Las ik ook al idd op die website. We zullen het niet.
Heb er 1 zinnetje voor: Als het kwartje maar valt daar boven
We hebben nog 4 uur voor er iets kan ontstaan dus kan nog niet gezegd worden.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1