Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Citaat van svenne, zondag 19 augustus 2012, 17:28 uur Heel vreemd in West-Vlaanderen: donkere wolken pakten zich samen, hoorde een donder en heel harde wind stak op.
Daarna paar druppels en in 1 min tijd waren de wolken weg en scheen de zon... En begon het 20min later te druppelen zonder ook maar 1 wolk aan de hemel
Zit je weer in Ieper?
Berichten samengevoegd door Bronk Ja, ben van daar afkomstig
Hier nu wisselend bewolkt, maar meestal toch zonnig, wolken doen vreemde dingen: opbollen, verdwijnen,... en zo paar keer na mekaar
Met vooraf gaant een bloemkooltje die voorzicht wat tikjes geeft tegen die verdomde deksel
Update: cap lijkt te zijn doorbroken dit lijkt bevestigd te worden op buienradar, net ten noord-oosten van rotterdam
Update 17:47 Observaties late me niet in de steek. Ik zie ut buitje inkakken en dat word direct bevestigd op de buienradar | Gewijzigd: 19 augustus 2012, 17:47 uur, door Roland
Hier nu wisselend bewolkt, maar meestal toch zonnig, wolken doen vreemde dingen: opbollen, verdwijnen,... en zo paar keer na mekaar Hier hetzelfde verhaal, alleen dat het hier zou moeten geregend hebben maar dat heeft de grond niet bereikt.. Veel succes daar hé. Waarschijnijk nog een kans rond middernacht denk ik dus we zien wel.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
En boven België/Frankrijk zit er echt wat aan te komen, ben benieuwd of het doorzet tot echt lekker wat geflits.