Hier ook,... heb een camping douche op de kop getikt gisteren van de lidl of aldi.... heeelemaal top hahaha..
Zo nu en dan heeerlijke koele windvlagen .... heerlijk...
Meer wind dan gisteren,... temperatuur is nagenoeg gelijk... 38 in de schaduw. | Gewijzigd: 19 augustus 2012, 15:31 uur, door mrijkhals
Het is hier half bewolkt, recht boven ons alleen sluimer bewolking, maar er vallen hele grote druppels naar beneden. Hoe kan dat precies?
Heeft dat te maken met de draagkracht daarboven? (weet de juiste termen er niet voor)
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Ik bedoel al die bewolking ineens, dat moet toch wel een teken zijn dat de luchtvochtigheid omhoog schiet?
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Het is hier half bewolkt, recht boven ons alleen sluimer bewolking, maar er vallen hele grote druppels naar beneden. Hoe kan dat precies?
Heeft dat te maken met de draagkracht daarboven? (weet de juiste termen er niet voor)
Zweetdruppels onder de Atmosfeer deksel
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Als je al die badjes bij elkaar opteld, heb je er zo een ijselmeer bij.
Denk ik??
ik heb geen zwembad in de tuin dit jaar.... dus het is om te stikken.
Het is aan de kust echt "maar" 25 C vergeleken met het zuiden en oosten maar liefst 10 C verschil en dat is opmerkelijk. De omslag is dus begonnen maar dat is deze keer niet erg.
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=satradar
Denk dat we toch wel wat leuks kunnen verwachten later vanavond.
| Gewijzigd: 19 augustus 2012, 15:46 uur, door Ben47
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=satradar
Denk dat we toch wel wat leuks kunnen verwachten later vanavond.
Zo te zien trekt alles de Noorzee over. Maar je hebt gelijk er zit onweer in de lucht
Maar komt door het Termisch laag ook nu hey. | Gewijzigd: 19 augustus 2012, 15:47 uur, door thunderfreak