dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Tijd om een O-O boot aan te schaffen om met zoveel mogelijk leden op zee te trekken en vanaf een afstand te kijken( erin zitten is natuurlijk minder leuk.) ik zou zeggen doen,en als de buien niets worden zijn mooi in de boot genomen
Lol. Wat ik wel in praktijk eens zou willen doen is zo met een 10 auto's gaan chasen met een grote groep zeg maar. Dan kan de ene dit doen de andere dat doen enz. Zou wel haalbaar kunnen zijn.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Tijd om een O-O boot aan te schaffen om met zoveel mogelijk leden op zee te trekken en vanaf een afstand te kijken( erin zitten is natuurlijk minder leuk.) ik zou zeggen doen,en als de buien niets worden zijn mooi in de boot genomen
Lol. Wat ik wel in praktijk eens zou willen doen is zo met een 10 auto's gaan chasen met een grote groep zeg maar. Dan kan de ene dit doen de andere dat doen enz. Zou wel haalbaar kunnen zijn.okee idee kunnen ook een vliegtuig huren,ook leuk
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Perfect, maar dan misschien beter een helikopter, kunnen we overal landen waar we willen.
Btw, hier beginnen precies buien te ontstaan, allemaal kolkende wolken rond mij maar niet dicht in de buurt...
| Gewijzigd: 19 augustus 2012, 14:56 uur, door thunderstorms_4ever
Sorry. Kging er helemaal in mee.
En zouden die buien eigenlijk echt regen produceren of zou de regenen verdampen voor het naar beneden valt?
Edit 15:07u: Update: de temperatuur In de Hoek is reeds gedaald tot 27,6 en daalt heel rap. | Gewijzigd: 19 augustus 2012, 15:07 uur, door Ben47
Ontopic: ja Bart je hebt gelijk sorry, er komen wel een hoop wolken opzetten zeg.
Wat zegt Wetteronline eigenlijk over de onweerskansen?
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Edit 15:07u: Update: de temperatuur In de Hoek is reeds gedaald tot 27,6 en daalt heel rap.
Hoe kom je erbij dat het op Goeree 20.5 is?
Edit: klopt,zeemist! | Gewijzigd: 19 augustus 2012, 15:30 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Dank u wel, ik kijk hier op dit forum al heel lang mee maar ik dacht ach laat ik ook eens....
De eerste spetters zijn gevallen...