Op Buienradar is niets te zien... | Gewijzigd: 19 augustus 2012, 14:12 uur, door Coennn
kan toch,cape van 4000 en goede shear
In ieder geval, als dit gebeurt moet en zal hier een foto van getrokken worden. Toch? zou ik toch doen als dit bij mij zou gebeuren.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Op Buienradar is niets te zien...
misschien was het de sproeier van de buurman
Op Buienradar is niets te zien...
goed voor de vochtigheid,die onweersbuien in zuidwest frankrijk,waren niet voorspelt,buiten dan door een model:harmonie,en dat model voorspelt hevig onweer
Op Buienradar is niets te zien... Hier raakt het nu ook bewolkt, bij 31,3 graden.
Ec voorspelde een convergentie lijn.
Gfs berekende al een tijdje wat neerslag.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Ec voorspelde een convergentie lijn.
Gfs berekende al een tijdje wat neerslag.
gfs en ec berekende er geen neerslag op in zuidwest frankrijk
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Tijd om een O-O boot aan te schaffen om met zoveel mogelijk leden op zee te trekken en vanaf een afstand te kijken( erin zitten is natuurlijk minder leuk.)
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Tijd om een O-O boot aan te schaffen om met zoveel mogelijk leden op zee te trekken en vanaf een afstand te kijken( erin zitten is natuurlijk minder leuk.) ik zou zeggen doen,en als de buien niets worden zijn mooi in de boot genomen
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen