..... http://www.zeegat.nl/home-groot.html
Nou, ik wed dat ze hier om 16u allemaal weg zijn.....
Als het niet van onweer is, dan ook! Dan is het nl bijna hoog water en geen strand meer...
| Gewijzigd: 19 augustus 2012, 13:56 uur, door Ben47
Moet zo nog naar een verjaardag met de kleine vandaar dat ik het graag weet, of is daar echt niks zinnigs over te zeggen?
Vind de indexcijfers nu al aardig de lucht in schieten............... Eigenlijk weinig zinnigs,zo niet helemaal niest zinnigs maar ik zou zeggen dat als die kleine op tijd in bed moet liggen je niet al te veel risico loopt. Ik weet niet hoe ver de verjaardag is maar ik denk dat je meer last zult hebben van het strandverkeer.
Eigenlijk weinig zinnigs,zo niet helemaal niest zinnigs maar ik zou zeggen dat als die kleine op tijd in bed moet liggen je niet al te veel risico loopt. Ik weet niet hoe ver de verjaardag is maar ik denk dat je meer last zult hebben van het strandverkeer.
Wij moeten een 15 minuten met de auto, is 1 dorp verder dus dat valt wel mee.
Willen om 17 uur weer thuis zijn, dus de kans op buien voor die tijd is niet zo groot?
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Nog altijd dezelfde waarschuwing
Of ben ik verkeerd?
Citaat van stratocumulus, zondag 19 augustus 2012, 14:00 uur Citaat van thunderstorms_4ever, zondag 19 augustus 2012, 13:54 uur En men laatste vraag(sorry) is dit.
Dit is ook cumuliforme (stapel) bewolking, volgens mij altocumulus
Bedankt.
Berichten samengevoegd door Sanwa
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Op aanvraag: http://www.onweer-online.nl/forum/topic/35514/voorspel-de-bliksemactiviteit-voor-19-20-augustus-/#message368431
Mag ik vragen om ON-topic te blijven. Alle vragen over wanneer en waar de buien gaan vallen worden verwijdert.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
nee, theoretisch misschien wel, maar in de praktijk kom je zulke toestanden zelden tegen
Ik voorspel zeer zware plaatselijke onweersbuien en jij?ik voorspel dat er onweer komt, maar alleen voor het Westen van het land!
Dank je wel | Gewijzigd: 19 augustus 2012, 14:11 uur, door Marga
En de hemel bijft hier ook strak blauw, maar richting het zuiden word het een beetje heiïg, dus niet
veel verandering sinds de ochtend behalve dat ik het idee heb dat het vandaag wat benauwender aanvoelt.
Willen om 17 uur weer thuis zijn, dus de kans op buien voor die tijd is niet zo groot? Pin me d'r net op vast maar ik denk dat dat wel kan... En om 17:00 uur, dan denk ik dat de verkeerstromen ook nog niet op gang zijn gekomen. Een buurman zit nu in die buurt en hem kennende ligt ie nu te niksen, brengt hooguit af en toe het glas bier naar zijn mond en laat vanavond rond een uur of acht-negen zijn vrouw naar huis rijden...
Dikke kans dat ze moeten blijven omdat zij dacht dat hij zou rijden...