Wel wat neerslag:
Wat mij trouwens opvalt is dat GFS maar temperaturen tot 31 graden in Nederland laat zien, terwijl dat wel 6/7 graden hoger kan liggen. | Gewijzigd: 18 augustus 2012, 23:50 uur, door dorian
Hagel, wind of donderbui
Overhemd of wintertrui
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Apart inderdaad, wij hier ook een dik uur geleden aantal flitsen aan de horizon waargenomen, waren redelijk opeenvolgende flitsen dus vrij veel in hetzelfde ritme, dachten dat het waarschijnlijk vuurwerk was omdat het geen onweer zou kunnen zijn. Misschien dit bij jullie ook het geval, onweer lijkt me namelijk niet echt waarschijnlijk.
Apart inderdaad, wij hier ook een dik uur geleden aantal flitsen aan de horizon waargenomen, waren redelijk opeenvolgende flitsen dus vrij veel in hetzelfde ritme, dachten dat het waarschijnlijk vuurwerk was omdat het geen onweer zou kunnen zijn. Misschien dit bij jullie ook het geval, onweer lijkt me namelijk niet echt waarschijnlijk. er zit wel onweer voor voor de noorse westkust,was het de noordelijke richting
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Lol ik kom net terug van de voetbal en idd ik leek het ook gezien te hebben in de verte weliswaar, maar kan ook een vreemd effect zijn fzo.
Het lijkt slechts een plaatselijk warmte onweer te gaan worden. Maar die kunnen altijd wel fix uit gaan pakken. Of het word gewoon droog.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Ik volg de berichtgeving van het KMI. Die kaarten hebben er duidelijk erg vaak al naast gezeten. Maar we zien wel wat het word, met onweer weet je nooit.
For real, ik verwacht hooguit een wolkje aan de lucht
Hoe kun je zoiets wensen? Er zijn morgen zoveel buiten activiteiten zoals Lowlands. Ik hoop dat je je kunt voorstellen wat daar de gevolgen kunnen zijn. Ik hou best van een mooie lichtshow maar wat leuk is kent z'n grenzen. IK hoop dat het een mooie show wordt morgen zonder menselijk leed.
links onder in die hoek zit orkaan gordon toch of niet,die brengt ons hele mooie dagen de komende tijd.
| Gewijzigd: 19 augustus 2012, 01:30 uur, door ron12
dat is "onzeker" -ivm koersverloop
| Gewijzigd: 19 augustus 2012, 11:05 uur, door Marga