Mvg
kenny
Hij staat bekend om zijn rare uitspraken,al jaren word er over deze man gesproken. op elk weer fora staat er een topic over hem en zijn verwachtingen. het is dus niet zo verwonderlijk dat hij een persoon is waar de meeste geen gehoor aan geven.
Als je kaarten zou kijken,had je ook geweten dat die temps eraan kwamen.
Meneer Putto ziet de enorme cape net als wij,en sommige zeggen direct ''zwaar onweer'' net als sommige hier. Zo moeilijk is het allemaal niet om zomaar wat te roepen. Mocht het tot onweer komen,was zijn uitspraak van vandaag puur een gok om het te zeggen.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Staat er niet tussen op die website Nitro Daar staat inderdaad wel zeker de 30+ jah,geef ik je gelijk in. Als de 18Z er stond had ik die geplaatst.
EDIT: Staat er wel tussen,alleen andere gedeelte. Was de eerste keer hier op de site voor mij haha.
Nog steeds net aan 30,najah goed voor midden NL iedergeval voor een mooi cijfer bij De Bilt
| Gewijzigd: 17 augustus 2012, 19:59 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
volgens mij gaat hij gelijk krijgen,volgens mij is de temperatuur hoog genoeg om de cin te overwinnen
mvg
jens | Gewijzigd: 17 augustus 2012, 23:12 uur, door Marga
Hoop het dat die CIN verbroken wordt. | Gewijzigd: 17 augustus 2012, 23:08 uur, door Marga
Zaterdag kunnen we ons opmaken voor een stralend zonnige zomerdag met hoge temperaturen! In de middag worden maxima verwacht tussen 28°C op de Waddeneilanden rond 31°C over het midden van het land en 33°C in het zuidoosten. Er staat een matige zuidenwind. In de middag bestaat er op de stranden een kleine kans op zeewind en kan het daar wat minder warm worden, maar het blijft ook daar boven de 25°C. Het spreekt voor zich dat het zaterdagavond uitstekend weer zal zijn om de barbeque aan te steken want de temperatuur zal nog tot laat op de avond rond 25°C schommelen.
Ook op zondag bevinden we ons nog in de tropisch hete lucht. Er is veel ruimte voor de zon en het blijft droog. Pas in de avond bestaat er lokaal kans op een warmteonweer. Er worden opnieuw temperaturen verwacht tussen 28 en 34°C, daarbij zijn de hoogste temperaturen weggelegd voor het zuidoosten van het land. Er waait een zwakke tot matige zuidoostenwind en de kans dat er op de stranden een heerlijk zeewindje zal opsteken zal groter zijn dan op zaterdag.
Bron: Buienradar. | Gewijzigd: 17 augustus 2012, 21:05 uur, door thunderfreak
Neem Rotterdam eo.
Als je goed kijkt zie je dat tot het laatste gebied toe het grotendeels oplost in dit gebied !
Ik he dit vaker waargenomen en dit ook voorgelegd aan het KNMI.
Ze hebben uiteindelijk enkele beelden bekeken en kwamen tot de conclusie dat het wel " opviel" ...
Maar er werd gezegd " het weer is altijd anders"
Nou ik zal je zeggen we hebben hier vaak geen zon op ons balkon vanwege " onze wolkenstraat" terwijl mijn zus die dan nooit in de tuin heeft . (500 m verder)
(dit is geen geintje)
Conclusie: er zijn wel degelijk patronen te herkennen...
| Gewijzigd: 17 augustus 2012, 21:57 uur, door Jo Capelle
| Gewijzigd: 17 augustus 2012, 23:10 uur, door Marga
Maar het is toch enigsins een feit...
| Gewijzigd: 17 augustus 2012, 23:09 uur, door Marga
EC berekent een lijnvormige forcering die zondagavond en maandagnacht van west naar oost over het hele land trekt, maar EC berekent geen neerslag.
WRF-ARW 12km berekent zondagavond en maandagnacht wel een zwakke neerslaglijn die van west naar oost over het land trekt. Later laat dit model boven Denemarken wat buien ontstaan.
Ik hoop dat GFS gelijk heeft