Vandaag opnieuw een level 1 voor kansen op Tornado's flinke hagel oftewel zware onweersbuien.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
1. Zondagavond langs de westkust (misschien maandagnacht- en ochtend buien over het hele land die later wegtrekken via het oosten)
2. Dinsdagavond en woensdagnacht.
Laatste run van EC laat dinsdagavond en woensdagnacht veel neerslag zien:
| Gewijzigd: 17 augustus 2012, 14:06 uur, door Robert96
Het is nog steeds koffiedik kijken dus niet te hard van stapel lopen allemaal.....
Alleen de vraag zal zijn waar en wanneer. Wie gaan er in de "prijzen" vallen.
Het kan heel lokaal zijn maar tevens is er mogelijkheid tot enorme buien "landelijk"?
Voorlopig zal het afwachten zijn. Maar er zal heus wel het een en ander gaan komen maar waar??
Ik ben in ieder geval heel benieuwd en hoop bij de "prijswinnaars" te zitten..
Grtn Dennis (Almere)
Het is nog steeds koffiedik kijken dus niet te hard van stapel lopen allemaal.....
Zijn we ook. praten over mogelijkheden met kaarten,en praten over enkele vergelijkingen. Anders word het wel erg stil.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Dat word een pijnlijke bedoeling voor de mensen in de openlucht als deze, zoals gewoonlijk niet opletten ...
Hoop dat deze voorspelling mee zal vallen anders heeft menig auto-bezitter een deukje of tig.
En 25/26 mei 2009 is a night to remember !!
Het is nog steeds koffiedik kijken dus niet te hard van stapel lopen allemaal.....Zijn we ook. praten over mogelijkheden met kaarten,en praten over enkele vergelijkingen. Anders word het wel erg stil. lol klopt, maarja de meeste weten al meten wat er wel of niet gaat komen, fokken zich op en zijn zwaar teleurgesteld als het niet komt..... affijn je kent het :o)
Daarom zeg ik ook, bekijk het ruim...
Van droogte tot zware lokale buien ter grootte van een halve provincie ('t is maar wat je lokaal noemt he) waarbij uiteindelijk bijna het hele land , sorry, bijna de hele Benelux, wel 1 of meerdere buien krijgt is op zich redelijk normaal in een zomer.
| Gewijzigd: 17 augustus 2012, 15:17 uur, door jcroon
Ik moet even toegeven dat ik een fout gemaakt heb,dacht dat ik poste in Onweer Algemeen. Vandaar
Tssk, als zelfs jij als één van de rustigste en langst kalm blijvende leden van de zenuwen een dergeljk fout maakt, dan moet het wel heel erg worden.... ...
Jah,alleen hun weten net zoveel/weinig als wat hier gepost word. Dus wat hun zeggen is ook gissen. Ieder geval maken hun melding,en dat is opzicht goed!
Ik moet even toegeven dat ik een fout gemaakt heb,dacht dat ik poste in Onweer Algemeen. Vandaar
Tssk, als zelfs jij als één van de rustigste en langst kalm blijvende leden van de zenuwen een dergeljk fout maakt, dan moet het wel heel erg worden.... ...
Als ik vandaag het teken krijg dat ik Maandag niet naar het werk hoef slaan de zenuwen wel wat toe,dan heb ik Maandag,Dinsdag,Woensdag en Donderdag vrij om het land te doorkruisen.
Plaatje gfs met dauwpunten.