http://www.youtube.com/watch?v=HflJ6N4eEWs&list=UUSW8c2_awj8ApYzobvadG1w&index=10&feature=plcp
De kleur lijkt enigzinds overeen te komen met die van de objecten in de video van de OP. Verder is het aan en uit gaan van de lichten denk ik niet karakteristiek voor lantaarns.. ze flikkeren natuurlijk wel, maar in de video zie je dat de lichten helemaal uit gaan en dan weer aan gaan, en dat is niet iets wat je van lanterns kan verwachten.
Zelf heb ik ook een paar keer chinese lanterns gezien. De eerste keer was het een zwerm van een stuk of 10 exemplaren. Eerst dacht ik: wtf is dat! maar als je ze eenmaal een keer hebt gezien, dan herken je ze de volgende keer gelijk.
| Gewijzigd: 20 augustus 2012, 11:39 uur, door PaytDelft
Die dingen bestaan niet. Zie je het al voor je een marsmannetje: Hallo ik kom effe aluminium halen voor me ufo. En ook een schroevendraaier set.
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Die dingen bestaan niet. Zie je het al voor je een marsmannetje: Hallo ik kom effe aluminium halen voor me ufo. En ook een schroevendraaier set.
Een UFO hoef je niet gelijk te verbinden met marsmannetjes/aliëns. En UFO is alles wat vliegt en waar geen verklaring voor is.
Wij de mensen sturen toch ook ruimteschepen naar andere planeten, waarom zou dat omgekeerd dan niet kunnen?
Zoiets? Ik heb dat vroeger gefilmd. UFO zweefde hele tijd en ineens weg. Ik heb 2 keer meegemaakt en allebei boven centrum. Eerste ufo kon ik niet filmen want hij was al weg maar 1 jaar later zag ik hem opnieuw dus snel filmen.
http://www.youtube.com/watch?v=HflJ6N4eEWs&list=UUSW8c2_awj8ApYzobvadG1w&index=10&feature=plcp
De kleur lijkt enigzinds overeen te komen met die van de objecten in de video van de OP. Verder is het aan en uit gaan van de lichten denk ik niet karakteristiek voor lantaarns.. ze flikkeren natuurlijk wel, maar in de video zie je dat de lichten helemaal uit gaan en dan weer aan gaan, en dat is niet iets wat je van lanterns kan verwachten.
Zelf heb ik ook een paar keer chinese lanterns gezien. De eerste keer was het een zwerm van een stuk of 10 exemplaren. Eerst dacht ik: wtf is dat! maar als je ze eenmaal een keer hebt gezien, dan herken je ze de volgende keer gelijk.
Ik vond deze video zeer goed vergelijkingsmateriaal en vind dan ook dat de 3 objecten in het eerste filmpje ook van deze lantaarns zijn. Dat ze soms helemaal uit (lijken te) gaan kan denk ik komen omdat ze erg ver weg zijjn en flikkeren of dat er misschien lichte bewolking voorkomt. Het blijven echter nog wel UFO's omdat het niet met 100% zekerheid te zeggen is. Iemand zou dan dit filmpje heel goed moeten onderzoeken of mensen die ze hebben opgelaten zouden naar voren moeten komen....
Verder..je kunt niet wel of niet in UFO's geloven, feit is dat ze gewoon bestaan, het is een defenitie, het betekent immers gewoon dat je het object wat je hebt gezien niet kunt indentificeren. Wel kun je discusieren over of je denkt dat een UFO die je hebt gezien buitenaards is of niet.
Ooit zag ik ook twee UFO's...tot we dichhterbij kwamen en het 1 een zeppelip bleek en het ander later na het bestuderen van foto's een weerballon. Op dat moment waren voor deze objecten de term UFO dus overbodig geworden, ze waren immers geidentificeerd. Had ik nooit dichterbij de zeppelin gekomen dan had het voor mij gewoon een UFO gebleven. Hoop dat ik zo duidelijk ben
In buitenaards leven geloof ik wel...waarom zouden wij de enige zijn in dit immense helal?? Ik denk echter niet dat elk leven daar ook intelligent is maar weer een klein deel daarvan.
je hebt gelijk.. jammer dat mensen het woord UFO als zelfstandignaamwoord kennen en niet even nadenken wat de afkorting ook alweer betekende
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Hahaha
Wij de mensen sturen toch ook ruimteschepen naar andere planeten, waarom zou dat omgekeerd dan niet kunnen? je moet eens voor de gein eens even google,ufo,s op mars,en dan alleen de afgelopen laatste 24 uur dan
| Gewijzigd: 22 augustus 2012, 23:17 uur, door ron12
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen