Hierbij presenteer ik u mijn recentste foto's, in de hoop dat u ze mooi vind.
Het zijn foto's gemaakt op 9 en 10 augustus 2012 van het evenement wat er bijna elk jaar is op Scheveningen.
Gemaakt met de Canon EOS 1000D + Tamron 18-200 lens.
Bron: http://www.112goverwelle.nl/?p=5155
1.
2. (Duitsland)
3. (Zuid Korea)
4. (Zuid Korea)
5. (Zuid Korea)
6. (China)
7. (China)
8. (China)
9. (China)
Meer foto's en filmpjes ziet u bij de bron.
Wat vind u van mijn foto's? Wat kan beter, wat is al goed genoeg?
Wie zijn er verder na dit evenement geweest?
M.v.g. Remco F. Gerritsen
Wat ik mooi vind aan de foto's zijn vooal de kleuren en vooral bij foto 1 de aanwezige schemering. Ook vind ik de reflecties in het water erg gaaf!
Wat er naar mijn idee beter kan is de compositie, Bij veel foto's is het vuurwerk niet beeldvullend en is er alleen iets te zien in het midden van de foto's met veel leegte er omheen.
Wat je hieraan kan doen ik misschien wat meer inzomen om het vuurwerkbeeldvullend te maken.
Ook had je bij sommige foto's een langere sluitertijd mogen gebruiken, met name bij foto 7 zie je dat de mortieren net uit erkaar knallen, wanneer de sluitertijd een halve sec. langer zou zijn geweest was er veel meer op d efoto te zien geweest.
Verder kun je misschien ook wat meer landschap of een object op de voorgrond zetten waardoor je meer diepte in de foto zit er er meer in de foto te ontdekken valt.
Zo zou ik het doen teminste
Ik hoop dat je hier wat mee kan doen en ik wens je veel plezier met het maken van je volgende fotoserie.
Met vriendelijke groet,
Marcel | Gewijzigd: 12 augustus 2012, 15:29 uur, door marcel`westland
Marcel
Heb altijd al problemen gehad met de contrast/compositie van foto's helaas. Nog niet echt gelukt om dit te kunnen veranderen. Maar elke tip helpt:D | Gewijzigd: 13 augustus 2012, 11:47 uur, door Herdervriend
U bedankt voor uw aardige reactie:D
Dank u voor de reactie:D Goed om te horen dat u er van kan geniete:P