richting nijmegen kijken bliksems zat nu ook hoorbaar de donder
Tussen Huissen en Nijmegen zit nog wel een afstandje. Dan is nog de vraag woon je in Nijlgen aan de zuid- of noordkant.
Tussen Huissen en Nijmegen zit nog wel een afstandje. Dan is nog de vraag woon je in Nijlgen aan de zuid- of noordkant. oost nijmegen lucht is git zwart in het zuiden nijmegen komt wat aan. wolken van buienrader nederland gezien een grote pit.krijgen zo de volle laag denk ik
| Gewijzigd: 15 augustus 2012, 22:02 uur, door ron12
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Tussen Huissen en Nijmegen zit nog wel een afstandje. Dan is nog de vraag woon je in Nijlgen aan de zuid- of noordkant.
Als je aan de zuidkant van Nijmegen zit, kijk maar eens in de richting van Wijchen.....een grote lichtshow!!
zat net buiten met me vrouw en honden ze gingen alle 2 niet onder de party tent vandaan en eentje kroop constant mijn nek in en stevig .
daarbij hoorde je op afstand honden joenken zoals een wolf naar de maan?
betekend dit iets?
Tussen Huissen en Nijmegen zit nog wel een afstandje. Dan is nog de vraag woon je in Nijlgen aan de zuid- of noordkant. oost nijmegen
Zitten er nog wat kilometertjes tussen ons. Komt vanzelf hier naartoe.
Vanuit Westervoort zien we dat de bui richting Zevenaar is. Lekker windje idd, alle deuren en ramen open voor verkoeling.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Op de terugweg richting huis schrok ik me behoorlijk. Ik draaide een straat in en die was compleet verdwenen.....ongelopen...stoep en al erbij! Dan weet je niet wat je overkomt want ik rij er dagelijks maar nu met een slakkegangetje.... in z'n 1e versnelling.....het water stond een cm of 20 hoog in het midden van de straat......
Helaas is de chase letterlijk en figuurlijk in het water gevallen.... maar gelukkig kan ik nog teren op mijn chase van 6 juli want die was erg gaaf!
Op naar de volgende!
zat net buiten met me vrouw en honden ze gingen alle 2 niet onder de party tent vandaan en eentje kroop constant mijn nek in en stevig .
betekend dit iets?
Honden zijn gevoeliger voor omstandigheden met onweer. Kan per ras verschillend zijn en wat ze in hun tijd als puppy op dit gebied hebben meegemaakt. kijk verder maar naar de natuur als er onweer komt.
betekend dit iets?
Paringsdrang?
Zonder gekheid, het schijnt idd te zijn dat dieren een soort van voorgevoel hebben. Mijn hond is meestal onrustig.Vandaag niet. Hij en de kat slapen al de hele dag. Maar dat kan ook aan de temperatuur liggen natuurlijk.
Zoals gezegd, hier in Den Bosch is het rustig; temperatuur wel gedaald tot een aangename 23 graden.