dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Daarom zei ik er ook bij,..... "Maar ook moet gezegd worden beter voorkomen dan genezen,..."
Maar dan nog was een code geel meer dan genoeg geweest mijn inziens....
Code geel was zeker voldoende,en ook een level 1 had voldoende geweest inplaats de level 2 van Estofex. Maargoed zelfde geldt viel wel alles beter op zijn plaats en warend e uitgegeven code's wel op zijn plaats.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
goh dat is precies het zelfde bij ons in het oosten nabij doetinchem.
19/6
20/6
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
laat maar wordt lekker donker in die hoek
Nou als ik eerlijk ben dan zie ik ook niet niks hihi. Maar ik zit wel tussen hoogbouw, misschien scheelt dat.
richting nijmegen kijken bliksems zat nu ook hoorbaar de donder