Dan maar hopen dat mocht er Zondag wat komen,dat die buien wel meer duidelijkheid geven over wat het nu precies voor buien zijn.
Idd ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren zou zonde zijn als er niks gebeurd met een CAPE van 4000+. Hopelijk is de wind shear ook goed en als er dan een supercell ontstaat kun je hagelstenen van meer dan 10 cm verwachten.
wolk hoogte 12 a 13 kilometer he,goed in de gaten houden waar die heen gaat
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Zoals het er nu uit ziet lijkt de bui Arnhem te gaan schampen!!! Ben benieuwd.......wachten af!!
Spannend! Ben ook erg benieuwd. Tot nu toe ziet er het goed uit, hij groeit flink!
Zoals het er nu uit ziet lijkt de bui Arnhem te gaan schampen!!! Ben benieuwd.......wachten af!!
Spannend! Ben ook erg benieuwd. Tot nu toe ziet er het goed uit, hij groeit flink!
Ja idd lijkt vanavond idd Arnhem aan te doen! hopen dat ie lkker blijft activeren :p hihi......spannend!!
Maar ook moet gezegd worden beter voorkomen dan genezen,...Maar wat als er nou niet gewaarschuwd wordt en het gaat wel helemaal los met het weer? De waarschuwingen zijn altijd indicatief voor kansen, zodat je rekening kan houden met eventueel slecht weer.Ja, ja ja helemaal mee eens Payt,
Daarom zei ik er ook bij,..... "Maar ook moet gezegd worden beter voorkomen dan genezen,..."
Maar dan nog was een code geel meer dan genoeg geweest mijn inziens....
Voor de rest is het nu heerlijk buiten.... 20graden. (21:24uur)
| Gewijzigd: 15 augustus 2012, 21:38 uur, door mrijkhals
Als deze bui verder groeit kan Westervoort ook mee genieten.Ik heb de camera gereed.